וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - מכבי ת"א: דור מלול חוזר להרכב

השחקן חוזר להרכב אחרי תשעה משחקים, וישובץ כמגן ימני. איוניר: "נאמר כבר הכל". פרדי דוד הקרין סרטון על זלינגר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מתוך 21 המפגשים האחרונים בהם אירחה מכבי פתח תקוה את מכבי תל אביב, רק ארבעה הסתיימו בתיקו. משחקים פתוח.

* שני ההפסדים האחרונים של המלאבסים לצהובים בבית הסתיימו בתוצאה זהה - 3:0. אחד מהמפגשים היה בגביע.

*בשני משחקי הבית האחרונים של הקבוצה מאם המושבות, מורד אבו ענזה הבקיע. שמישהו ישמור עליו.

* מכבי תל אביב מגיעה לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים. הפעם האחרונה שזה קרה הייתה בעונת 2008/9, כשהצהובים נוצחו בין המחזורים 20-22 והתאוששו בניצחון נגד הפועל פתח תקוה במחזור ה-23.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה: פרדי דוד ממשיך להתבסס על הסרטים הדוקומנטריים של אילנה דיין. הפעם, הקרין המאמן באימון המסכם את הדרך שעשה המאמן אריה זלינגר עם נבחרת כדורעף הנשים.

הבשורה העיקרית מהאימון הגיעה מכיוונו של עומר גולן. החלוץ התאושש מהפציעה ואמור לפתוח. מרואן קבהא שקיבל הוראה לנוח מאז שנפצע בשורות הנבחרת האולימפית שוב לא בסגל, אך אסי משיח עשוי לחזור. אלירן דנין מורחק בשל צהובים וקובי גנון, שחקן הרכב כמעט קבוע בשנים האחרונות שלא שיחק כבר חודשיים (מאז הדרבי מול הפועל בו הורחק בסיום), יחזור להרכב. לפי התרגול, מורד מגמאדוב ימשיך על הספסל כשניצן דמארי וג'ו ביזרה ימשיכו ב-11. סבסטיאן סנסוני המורחק יראה את המשחק ביציע ובתום העונה ייפרד כנראה מחבריו.

מכבי תל אביב: הצהובים מגיעים לאחר שלושה הפסדים רצופים ועם סכנה ממשית לאיבוד המקום השלישי לעירוני קרית שמונה, לכן בקרית שלום הגדירו את המשחק כקריטי עבור. איוניר הפתיע כשהחליט לפתוח עם דור מלול באגף ימין של ההגנה.

המאמן מוטי איוניר יחסר את הבלם המורחק סאבו פאביצ'ביץ' וכן את אבי סטרול וגל אלברמן המוצהבים. גם הבלם ניבאלדו, שלא מצליח להתאושש מפציעה בברכו, מחוץ לסגל. איוניר לא תירגל הרכב באימון המסכם היום אולם נראה כי מרביתו סגור למעט החלק הקדמי. האריס מדוניאנין ורוברטו קולאוטי איבדו את מקומם בהרכב וירדו לספסל. ריף פרץ וקלמי סבן יפתחו כבלמים, כשג'יבריל סידיבה ושרן ייני יפתחו בקישור האחורי.

אלירן עטר ומאור בוזגלו יפתחו, יחד עם גיז'רמו ישראלביץ' ודור מיכה. יובל אבידור שוב לא נכלל בסגל. קשר קבוצת הנוער מושיקו לוגסי נכלל לראשונה בסגל הקבוצה הבוגרת.

איוניר חרג ממנהגו ולא ערך אסיפה לקראת המשחק. "מה עוד יש להגיד?", אמר שחקן לוואלה! ספורט. "כבר אמרו הכל וכולם מודעים לחשיבות המשחק. צריך להתאבד על המגרש כדי לנצח".

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: קובי גנון

לכאורה, עמוד התווך בצד השמאלי של הגנת מכבי פתח תקוה כבר לא צריך לעמוד למבחן בשלהי הקריירה, אבל העובדה שאלירן דנין תפס את מקומו בחלק השני של העונה מלמדת שגם הניסיון לא מבטיח מקום בהרכב. אחרי הפרישה הצפויה של מגמאדוב, גנון (אוטוטו בן 35) הוא המנהיג הבא שפתח תקוה צריכה להסתמך עליו. משחק אחד יותר או פחות לעולם לא ישנו את הדרך שבה בחר. אחרי הכל, נאמנות היא שם זר לכדורגל שלנו.

מכבי תל אביב: ג'יבריל סידיבה

בשבועות האחרונים נראה שסידיבה לא ממש מוצא את מקומו בהרכב של איוניר, דבר שמרמז אולי על כוונות המאמן לקראת העונה הבאה. בהיעדרם של פאביצ'ביץ', סטרול ואלברמן המורחקים, יפתח הקשר במרכז המגרש והיכולת שיפגין עשויה להיות קריטי בעיקר בעזרה לריף פרץ וקלמי סבן שישחקו לראשונה כבלמים ביחד. התרומה של סידיבה בהשתלטות על מרכז המגרש אמורה להיות מכרעת עוד יותר.

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, קובי גנון, יוסי אופיר, רועי בקל, טל בן חיים, מיכאל זנדברג, עומר גולן (מורד אבו ענזה), עומר דמארי.

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, דור מלול, קלמי סבן, ריף פרץ, יואב זיו, ג'יבריל סידיבה, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ', מאור בוזגלו, דור מיכה, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully