וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד לא ייכלל בסגל, גדיר ויא יא בתמונת ההרכב

8.4.2011 / 12:26

גל הפציעות במכבי חיפה נמשך: דבאלישווילי בספק לק"ש. עוסמאן ינותח ב-א'. שחקן: "המתנה הטובה ביותר לשחר - אליפות"

מכבי חיפה חידשה הבוקר (שישי) את אימוניה לקראת המשחק מול עירוני קריית שמונה ביום שני במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל, כשהבשורה העיקרית מאימון הבוקר הייתה העובדה שוולדימיר דבאלישווילי שוב לא התאמן, קיבל זריקה ולכן הוא עדיין בספק למשחק. הקשר עידן ורד אמנם לקח חלק באימון, אולם הוא לא ייכלל בסגל למשחק כיוון שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. ורד לא יהיה בסגל. חיפה תחסר את פיטר מסיללה, אייל גולסה, עלי עוסמאן (ינותח רק ביום ראשון) אבל תרוויח בחזרה את אייל משומר וליאור רפאלוב שחוזרים מהרחקה, ואת יניב קטן שחוזר מפציעה.

עם או בלי קשר לגל הפציעות, סיידו יא יא ומוחמד גדיר נמצאים בתמונת ההרכב. יא יא עשוי לתפוס את מקומו של ג'ון קולמה בקישור האחורי על אף שהאחרון ערך אימון מלא, ואם זה יקרה הוא אמור לפתוח לצידו של גוסטבו בוקולי. שלומי אזולאי, ליאור רפאלוב ותומר חמד ייפתחו בהרכב בכל מקרה, כשגדיר צפוי לפתוח על חשבונו של דבאלישווילי. אלישע לוי אמר לשחקניו: "אנחנו היום בפורום מלא, כל השחקנים נמצאים כאן ומהיום מתחילים בהכנות ליום שני".

עוד בעניינו של דבאלישווילי ממתין לסיום ההליך המשפטי בנוגע לפרשת הנהיגה בשכרות. הדיון יתקיים ב-8 במאי. הנשיא יעקב שחר חוגג היום יום הולדת 70. שחקן בקבוצה אמר על כך: "למתנה הכי טובה שנוכל לתת לו קוראים אליפות. זה מתחיל במשחק ביום שני נגד קרית שמונה. אסור לנו לאבד נקודות".

גורם במועדון אישר כי החלוץ הניגרי של ליליסטרום הנורבגית, אנתוני אוג'ה, הוצע שוב לקבוצה אך לא ברור האם יגיע למבחנים. הסיבה: העלויות הכרוכות בהבאתו. הנהלת הקבוצה ביקשה להנפיק ויזה למלך שערי הליגה הניגרית, אברהים אג'אני, שאמור להגיע בתחילת השבוע לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully