וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא: "אני מתגעגע לקבוצה, משתוקק לחזור"

הדס גרינברג

5.4.2011 / 16:50

חלוץ עירוני קרית שמונה יעבור בדיקה מכרעת ומקווה לחזור למגרשים אחרי חודש היעדרות: "מאמין שאחזור לכושר בו הייתי"

עירוני קרית שמונה החלה בהכנות לקראת המשחק החשוב מול מכבי חיפה ביום שני הקרוב. מי שחזרתו עדיין מוטלת בספק הוא החלוץ שמעון אבוחצירא, שמחר (רביעי) צפוי לעבור בדיקה חשובה שתאשר או תבטל את השתתפותו במשחק הצמרת. כזכור, לפני כחודש בדיוק נפצע אבוחצירא כאשר בקבוצה חשבו כי מדובר במתיחה בלבד, אך לאחר שבועיים בהם החלמת השחקן לא התקדמה התגלה כי הוא סובל מקרע חלקי שהאריך את החלמתו.

נכון לעכשיו, החלוץ אינו מתאמן עם הקבוצה, אך עובד קשה במשך חמש שעות כל יום שמחולקים לשעתיים וחצי של טיפולים ושעתיים וחצי של עבודה על מכשירים לחיזוק האזור. אבוחצירא, שהיה בשיאו בזמן הפציעה, אמר היום לוואלה! ספורט: "אני מאוד רוצה לחזור כבר, פשוט משתוקק לחזור. הגעתי למצב של געגועים לחבר'ה בקבוצה, לאנשי המועדון ואני מקווה לקבל מחר בשורות טובות בבדיקה".

על העובדה כי נפצע במהלך תקופה מצוינת על המגרש, כאשר כבש שישה שערים ובישל עוד ארבעה בתקופה של חודש וחצי, הוסיף החלוץ: "אין ספק שהייתי בכושר טוב ואני מאמין שבעזרת החברים לקבוצה והצוות המקצועי אני גם אחזור מהר מאוד לכושר שהייתי בו. אני מקווה שזה יגיע כבר. אין זה סוד כי בינתיים קריית שמונה עדיין ממשיכה לאגור את הנקודות גם בלי אבוחצירא, שמרוצה שקבוצתו ממשיכה במסלול הניצחונות. "אני אישית נהנה מזה", אמר החלוץ, "זה מראה על חוזק של השחקנים ומראה שלא משנה מי נפצע או מורחק. יש לקבוצה אופי חזק כך שאני לא דואג לגבי החזרה שלי".

בתוך כך במועדון מקווים כי גם במחזור הקרוב תמשיך מכבי תל טביב למעוד, כאשר תיקו מול מכבי חיפה והפסד של הצהובים למכבי פתח תקוה יעלה את רן בן שמעון וחניכיו למקום השלישי, לאור העובדה כי נקודה אחת בלבד מפרידה בניהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully