וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול התלוננה נגד הפועל תל אביב בפיפ"א

הקבוצה הספרדית עדיין לא קיבלה סכום של 214 אלף יורו על העברתו של בן שהר, והחליטה לא לחכות. ידין לא התאמן

בהפועל תל אביב לא ממש התלהבו מהיכולת במשחק הניצחון על הפועל פתח תקוה אתמול (0:2) כמו מהעובדה שהשיגו שלוש נקודות למרות החיסורים הרבים בסגל, כדי לצמק את הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות. "הדבר העיקרי מבחינתנו הוא הניצחון כשמתקרבים לסיום הליגה", אמר בסיום המשחק ביוואן פרנסמן והוסיף: "נכון, זה לא היה משחק טוב שלנו אבל אנחנו לא חושבים כרגע רחוק, אלא על שלוש הנקודות ועל המשחק הקרוב בשבת. לא שיחקנו את הכדורגל הכי טוב בעולם, אבל המחויבות עזרה לנו מאוד. סלים טועמה שהוא לא קשר אחורי טבעי נתן את הכל וזה הוכיח כמה מחויבות יש לנו. עכשיו אנחנו מסתכלים רק על המשחק נגד בני יהודה ורוצים לנצח אותו".

על חברו הסלובקי החדש להגנה, מריו פצ'אלקה, הוסיף הבלם: "מריו נתן הופעה מצוינת, הוא היה רגוע מאוד ולא התרגש משום דבר. בתור מישהו שלא הכיר אותנו, הוא נראה כמו שחקן ששיחק איתנו לאורך כל העונה. אני שמח בשבילו ואני מקווה שהוא ימשיך כך". פצ'אלקה יתפוס למעשה עכשיו מקום של קבע בהרכב במקומו של וואליד באדיר שימתין על הספסל עד שאחד משני הבלמים ייעדר. גם המגן השמאלי גל שיש קיבל מחמאות אתמול על הופעתו וגם אם בן דדי בן דיין הפצוע יחזור לכושר, גוטמן יצטרך להכריע מי יתפוס את המקום בהרכב.

אביחי ידין שקיבל אתמול מכה חזקה באגודל, עבר בלילה צילומי רנטגן ששללו שבר באצבע, אך הראו שהוא סובל ממכה חזקה. ידין לא התאמן היום ובהפועל מקווים כי הוא יהיה כשיר למשחק מול בני יהודה, למרות שהוא בספק בינתיים ורק לקראת סוף השבוע ידעו בוודאות אם אכן יוכל לשחק. מי שחזר היום להתאמן היה וינסנט אניימה שנעדר בשבועיים האחרונים בגלל כאבי גב. הניגרי וגם ערן זהבי שערך היום אימון ריצה בלבד אמורים להיות כשירים למשחק מול בני יהודה בשבת.

קבוצת אספניול הספרדית הגישה הבוקר (שלישי) לפיפ"א תלונה בגין חוב של 214 אלף יורו כנגד הפועל תל אביב בעקבות העברתו של בן שהר. לטענת הספרדים לא הועבר סכום של 114 אלף יורו שהיה צריך להגיע אליהם ב-28 לפברואר, וכמו כן תשלום נוסף של 100 אלף יורו שהיה צריך לעבור עד ל-30 במרץ. אתמול בערב עוד נערכה שיחה בעניין בין הנהלת המועדון לסוכנו של השחקן רוברטו קארנקו, ובה הובהר כי הפועל צריכה לשלם את הכסף באופן מיידי.

כפי שכבר פורסם ב"וואלה! ספורט", הפועל תל אביב מסרבת לשלם את הכסף מכיוון שמס הכנסה רוצה לנכות חלק מהסכום ולכן עדיין לא העבירו את הסכומים לקבוצה הספרדית, אך הכסף הופקד כבר בבקרה התקציבית כחלק מההרשמה לאירופה של המועדון.

אמו של השחקן בתיה סהר אמרה בתגובה: "תמוה כי מחודש יולי ועד היום הפועל תל אביב לא הצליחה לפתור את הבעיה. ידוע לי שבאספניול מאוד כועסים ורוצים לדבר עם בן על זה". גורם בהפועל תל אביב הגיב לדברים ואמר: "מוזר שבתיה סהר, שביקשה לדחות את התשלום, באה עכשיו לבקר את המועדון". בתיה סהר ענתה: "אין לי קשר במה שקורה בין הפועל לאספניול. להיפך, אני ביקשתי מהפועל להעביר את הכספים ופה הסתיימה התערבותי"

מחר יתקיים אירוע התרמה לפסח למשפחות נזקקות בשיתוף קבוצות הכדורגל והכדורסל של הפועל תל אביב. האירוע יכלול תחרות שלשות של השחקנים ועוד הפעלות לקהל. מועדון הכדורגל כבר תרם עשרת אלפים שקלים לכבוד האירוע בהפועל מקווים לראות את אולם מלא, כשהקהל יתבקש לתרום מצרכים או כסף למשפחות נזקקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully