וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי נתניה: "שמחים שהקהל נתן תצוגה"

הדס גרינברג

3.4.2011 / 13:30

בקבוצה היו מרוצים מכמות הקהל במשחק נגד מכבי פתח תקוה: "נקווה לתת להם סיבה לעודד עם הגעה לפלייאוף העליון"

במכבי נתניה סיימו אתמול (שבת) את התיקו 2:2 נגד מכבי פתח תקוה ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה הוליכה פעמיים, אך החניכים של ראובן עטר לא הצליחו לשמור על התוצאה מול קבוצה ששיחקה דקות ארוכות ב-10 שחקנים, והואחרים השוו פעמיים משערים של עומר דמארי. אם יש משהו שכן מרגיע את אנשי הקבוצה זו העובדה שאתמול הקבוצה הבטיחה סופית לפחות את המקום בפלייאוף האמצעי, מה שאומר שהיא לא תסתבך שפלייאוף התחתון.

"השגנו את המטרות שלנו אבל עכשיו אנחנו רוצים יותר", אמר בסיום מאמן הקבוצה ראובן עטר. דלה ימפולסקי ופיראס מוגרבי, שכבשו את צמד השערים, ממשיכים ביכולת הטובה שלהם מהתקופה האחרונה. לעומתם מי שתפס יום פחות טוב הוא השוער קרלוס אריאס, שלא היה אתמול במיטבו.

בשורות טובות הגיעו אתמול מחן עזרא, שלאחר חודשיים בהם נעדר בשל פציעה, שב לסגל ואף קיבל 14 דקות משחק. במידה שעזרא יצליח להציג את היכולת הטובה שלו מלפני הפציעה הרי שיהיה מדובר בתוספת כוח משמעותית עבור הקבוצה.

אין ספק שהעובדה שהנהלת הקבוצה הוזילה את מחירי הכרטיסים אתמול ל-30 שקל, עזרה להביא יותר אוהדים לקופסה. שחקן בקבוצה התייחס לאוהדים ואמר: "לקהל שלנו יש כוח, במיוחד בבית. אין ספק שהעידוד שלו עכשיו הכי חשוב לנו. אנחנו שמחים שאתמול הם נתנו תצוגה ומקווים שזה ימשיך עד לתום העונה. נקווה לתת להם סיבה לעודד עוד כמה שבועות אם נסיים בפליאוף העליון".

האוהדים שהניפו אתמול כרזה ענקית בדמותו של יצחק תשובה מקווים כי איש העסקים ייקח על עצמו את הקבוצה כפי שעשה לפני שנים רבות. הכרזה הענקית נועדה לעודד את תשובה לאחר שבמשחק הבית האחרון הגיע איש העסקים עם נכדיו לקופסה לצפות במשחק הקבוצה. יחד עם זאת, למרות שתשובה אוהד מושבע של הקבוצה לא נראה כרגע כי הוא מתכנן להיכנס לרכוש את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully