וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו: "מילאן פייבוריטית"

חלוץ האלופה אינטר נותן כבוד למוליכה לפני הדרבי, שעשוי להכריע את גורל הסקודטו (ש', 21:45, ספ' 5+, ספ'1 HD)

ברוכים הבאים לאחד ממשחקי הכדורגל הגדולים שיש לכדורגל העולמי להציע, דרבי שכולו יצרים, תשוקה, יריבות עזה מלווה בשנאה תהומית ובכבוד הדדי. האבוקות ביציעים יידלקו, עשרות דגלי הענק יונפו, סן סירו יהיה מלא מפה לפה: גבירותי ורבותי, מילאן נגד אינטר.

הדרבי דלה מדונינה (שבת, 21:45, ספורט 5+, ספורט 1 HD) יהיה גם השנה מכריע בנוגע למירוץ האליפות. למעשה, זה משחק העונה. מילאן מובילה את הטבלה עם 62 נקודות והאלופה אינטר דולקת אחריה במקום השני עם 60 נקודות.

"הדרבי יהיה קשה, אבל יהיה יותר קשה לאינטר", אמר מאמן מילאן מסימיליאנו אלגרי ל"גאזטה דלו ספורט" לקראת העימות הלוהט. "כל איטליה מחכה למשחק הזה, זה דרבי והמשחק מתפתח מעצמו, אנחנו רגועים לקראת משחק למרות ששמעתי שאומרים שאם נפסיד אז הסיכויים שלנו ייפגעו. אם ננצח נהיה פייבוריטים, אבל יהיה קשה".

"זה יהיה משחק גדול, משחק נהדר", הוסיף אלגרי, "נגד בארי שיחקנו רק מחצית אחת טובה, נגד פאלרמו שיחקנו יפה, אנחנו חייבים לשמור על המומנטום, הכל פתוח במירוץ לסקודטו. בעונה שעברה אינטר הבטיחה את האליפות רק במחזור האחרון. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק כחשוב ומכריע אבל לזכור שאחריו יש עוד דרך ארוכה וקשה".

מילאן תלויה מאוד ביכולתו של זלטאן איברהימוביץ' מבחינה התקפית, והשבדי, שכיכב בעבר באינטר, ייעדר מהמשחק עקב עונש הרחקה, לאחר שספג אדום במשחק נגד בארי. בלעדיו, אלשנדרה פאטו ורוביניו יהיו חייבים לקחת אחריות ולנסות לפצח את הגנת הנראזורי. ארבעה מתוך חמשת הניצחונות של מילאן על אינטר היו בתוצאה 0:1, והרוסונרי, שמארחים את המשחק, ישמחו גם עם ניצחון מינימלי שכזה גם הפעם.

האלופה תפתח עם ווסלי סניידר המצוין בקישור ועם סמואל אטו בהתקפה. החלוץ הקמרוני נותן את אחת העונות הטובות שלו, וישמח לכבוש את השער ה-20 שלו בליגה העונה לרשת מילאן. בחמשת הדרבים הקודמים בין השתיים הקבוצה שכבשה ראשונה סיימה כמנצחת, ושתי היריבות מודעות לכך. ב-12 הדרבים האחרונים לא נרשמה תוצאת תיקו, ואם המגמה תימשך, זה רק יעצים את הדרמה לקראת סיום העונה.

זה יהיה הדרבי ה-154 של מילאנו, כשמילאן ניצחה ב-48 מהמשחקים בין השתיים. לתוצאת המשחק תהיה השפעה פסיכולוגית על המירוץ לסקודטו, וגם מאמן אינטר לאונרדו מודע לכך. בינתיים, הוא משדר נינוחות ואווירה של עסקים כרגיל. "בשבילי כדורגל זה כיף. למאמן יש תפקיד, אני חי את הרגשות שומר את זה לעצמי". כשלאונרדו נשאל האם הוא מחפש נקמה במילאן, המועדון אותו אימן ובו כיכב כשחקן, אמר הברזילאי: "אני לא מחפש נקמות, אני מאוד קשור לאנשים אבל לא שוכח לרגע את הניסיון שהיה לי במילאן. אני חי טוב עם המשחק הזה".

"דרבי הוא מעבר לטקטיקה", הוסיף לאונרדו, "יש גם את עניין ההפרש שעומד על 2 נקודות בלבד, כל השחקנים מכירים זה את זה, אין יותר מדי מה לחדש או לגלות". על חסרונו של זלטאן אמר לאונרדו: "הוא שחקן גדול והוא הכוח שלהם, אבל למילאן יש הרבה כלים התקפיים ושחקנים שמסוגלים לשחק ברמה הכי גבוהה".

גם סמואל אטו סבור כי חסרונו של זלטאן לא יפגע ברוסונרי. "הדרבי הזה יכול לשנות את הכיוון של מירוץ האליפות לשבוע אחד בלבד", אמר הקמרוני, "אחריו יש עוד שבעה משחקים. הכל תלוי במילאן, כי היא מובילה. מילאן פייבוריטית כי תמיד הקבוצה שבמקום הראשון פייבוריטית".

הרכב מילאן: אביאטי, אבאטה, נסטה, תיאגו סילבה, אנטוניני, גאטוסו, ואן בומל, סיידורף, בואטנג, פאטו ורוביניו.

הרכב אינטר: ז'וליו סזאר, מייקון, ראנוקיה, קורדובה, זאנטי, תיאגו מוטה, קמביאסו, סטנקוביץ', סניידר, פאציני ואטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully