וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ארבעת שחקני נבחרת הנוער הורחקו למשחק

31.3.2011 / 11:22

בעקבות אי הופעה לאימון. מכבי חיפה שספגה קנס: "הם לא עמדו על הרגליים, בהתאחדות ביקשו שיגיעו לר"ג לקבל שחרור"

אחרי פרשת ערן זהבי והרחקתו ממשחק ליגה אחד, גם מכבי חיפה ספגה עונש כבד בגלל עבירות הקשורות לנבחרת הלאומית. המועדון נקנס היום (חמישי) ב-20 אלף שקל בפועל והפחתת נקודת ליגה על תנאי לשנה, כשארבעה משחקני קבוצת הנוער הורחקו למשחק אחד בפועל ושלושה על תנאי לשנתיים. הסיבה: הארבעה לא התייצבו לשני משחקי אימון שנקבעו בתוך ארבעה ימים לאחר משחק הגביע של הקבוצה מול בית"ר ירושלים.

"העונש אינו מידתי", אמר גורם במכבי חיפה בהתייחס לעונש שספגו בר אביטן, אמרי זייד, הייתם חלבי וערן מלכין, "כל הארבעה סיימו 120 דקות בגביע מול בית"ר ולא יכלו לעמוד על הרגליים. הם דיווחו למכבי חיפה על פציעות והרופא היה צריך להגיע אליהם הביתה כדי לבדוק אותם. מה עשתה ההתאחדות לכדורגל? הודיעה להם להגיע לאצטדיון רמת גן כדי לקבל פתק מהרופא. אלה ארבעה ילדים שמגיעים בתחבורה ציבורית מרמת ישי, עפולה, נהריה ודליית אל כרמל". את השחקנים, אגב, ייצג בדיון המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שמוליק חנין.

במהלך הדיון טען חנין כי הארבעה לא הופיעו לאימון הנבחרת, אותה מדריך אלי אוחנה, בגלל פציעות ומחלות. חנין הסביר שחלבי לא מתאמן ומשחק בשבתות משום שהוא סובל משרירי מאמץ, מלכין סובל מפציעה במיניסקוס, אביטן מבעיות גב וזייד ממתיחות. בית הדין המשמעתי, שהרחיק את ערן זהבי אתמול ממשחק ליגה אחד ושלושה על תנאי, החליט לא להתחשב בטיעונים ופסק עונש דומה לארבעה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully