וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין יובל נעים להנהלה, המאמן יעזוב?

31.3.2011 / 10:37

גורם בהפועל פ"ת: "שאלת המשך דרכו בעונה הבאה לא קשורה להישגיו". המאמן: "מחזיק בהצעות". האם סיני מעוניין לאמן?

האם יובל נעים יעזוב את הפועל פתח תקוה בתום העונה? לאחרונה, מדווח גורם בכיר בקבוצה, חלה הידרדרות ביחסיו עם חלק מחברי ההנהלה, שעשויה להביא בקרוב להודעה על פרידה. על פי אותו גורם: "בניגוד לסיכום המוקדם לפיו נעים ימשיך אם ישאיר את הקבוצה בליגה, כעת הוא מתרחק מהקבוצה".

נעים עצמו סיפר לאחרונה למקורביו כי הוא מחזיק בהצעות אחרות מליגת העל. גורם בקבוצה אישר: "יש בעיות עם נעים, ננסה לפתור אותן. שאלת המשך דרכו לא קשורה להיבטים מקצועיים ולהישגיו". עם או בלי קשר, חבר ההנהלה תומר סיני עובר כרגע קורס מאמנים, מה שמלמד על רצונו להשתלב בצוות המקצועי בעתיד.

בנושא אחר: חבר הנהלת הפועל פתח תקוה גל חצור נפגש עם הבעלים לשעבר של הפועל פתח תקוה, מאיר שמיר, והציע לו לחזור לקבוצה בעונה הבאה. הפגישה נערכה במשרדו של שמיר ברמת החייל. ככל הידוע, שמיר סירב להצעה לחזור והודיע שגם משפחתו לא תהיה מעוניינת שיחזור לכדורגל אחרי מה שעבר עליו בשנים בהם כיהן כבעלי הקבוצה.

בכך, מסתמנת תמונה לפיה במועדון מנסים לגייס בכל מחיר משקיעים לעונה הבאה, כנראה מתוך הנחה שהקבוצה תתקשה להעמיד תקציב מינימום. גורם בקבוצה אישר הבוקר את קיום הפגישה ואמר: "הייתה פגישה, אבל כנראה שאין טעם לנסות להחזיר אותו".

מתחילים לתכנן את העונה הבאה

עם או בלי קשר, סיני וצפריר נפגשו אתמול ודנו בנוגע לסגל. השניים ערכו רשימת שחקנים חתומים לעונה הבאה, כשברשימה מופיעים בין היתר השחקנים הבאים (חלקם עם אופציה): אוהד קדוסי, יניב לוזון (אופציה), שניר דורי, עידו אקסברד, עמירן שקלים (מותנה בשחרור ממכבי תל אביב), גל כהן, גיא דיין, אייל שן (אופציה), איאד חוטבא, רפי דהן, אלון תורג'מן וניסן אלקלעי (לגבי שלושת האחרונים, מותנה באישור מטוברוק), אור בן חמו ואוסטין אג'ידה (אופציה, תמומש בתום העונה).

בישיבה התקבלו החלטות לגבי מספר שחקנים לא חתומים. רועי גורדנה ימשיך אם יקבל אישור מהפועל תל אביב (ייתכן שיחזור לוולפסון בעונה הבאה), גם פביאן סטולר אמור להמשיך עונה נוספת ופגישה בעניין נקבעה עם סוכנו לשבוע הבא. לקשר גיא צרפתי יוצע להאריך את חוזהו בעונה נוספת. החלוץ הקירגיזי מירלאן מורזייב והבלם דניאל אדו עשויים לעזוב. יגאל אנטבי שוקל להודיע על פרישה בתום העונה ואינו מחזיק בחוזה לעונה נוספת. ישראל זגורי, שאת ענייניו מנהל כעת אבי נימני, אמור לחזור למכבי חיפה אבל יתבקש להישאר.

במועדון אישרו את הפרסום אתמול בנוגע למועמדותו של חלוץ נבחרת גאנה וליברטי הגנאית, סאם איו (22), שצפוי להגיע להתרשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully