וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטבן באטיסטה: "התבוסה לא תשפיע על המשחק הבא"

30.3.2011 / 16:57

שחקן קאחה לבוראל אופטימי למרות ההפסד 81:60 למכבי תל אביב במשחק הרביעי: "אף אחד לא מרוצה מהדרך בה שיחקנו"

קאחה לבוראל ומכבי תל אביב יערכו הערב (רביעי) אימונים קלים לקראת המשחק מחר. מי שנראה מאוד לא מרוצה וזעוף במיוחד הוא המאמן דושקו איבנוביץ', שצווח על שחקניו בחדר ההלבשה. "אף אחד לא מרוצה בקבוצה מהדרך שבה שיחקנו", אומר אסטבן באטיסטה ל"וואלה! ספורט", "אין יותר מדי מה להגיד אחרי משחק כזה שלנו, מכבי תל אביב שיחקה טוב מאוד ואנחנו פשוט לא". השחקן סבור כי המפתח לניצחון של מכבי נעוץ בהגנה: "מכבי הציגה הגנה נפלאה מולנו וזה פשוט הרג לנו את המשחק. אך נערוך את ההתאמות הנדרשות, ונתכונן למשחק מחר".

האם ההפרש בו ניצחה מכבי (60:81) ישפיע על הספרדים? "זה לא ישפיע על המשחק הבא שלנו", הודף באטיסטה, "כי כל משחק הוא לגופו. גם אם מכבי שיחקה יותר טוב מאיתנו ואנחנו שיחקנו רע, אני חושב ומקווה שזה לא ישפיע על המשחק הבא. ננסה להגיע למשחק מכריע בויטוריה". לפני המשחק זכה הסנטר לקבלת פנים חמה, כשקפטן מכבי דרק שארפ העניק לשחקן זר פרחים בעוד הקהל הצהוב ליווה את הטקס הקצר בתשואות עידוד לשחקן.

"יש לי זיכרונות נהדרים מהאוהדים כאן, מהאנשים של הקבוצה ומהעיר וזו הרגשה טובה לחזור לכאן. אבל צריך להסתכל גם על הצד הספורטיבי. הפסדנו בסופו של דבר. ואולי הייתי יוצא בהרגשה טובה יותר אם היינו מנצחים. הרי עתה אני בקאחה לבוראל והמטרה שלי היא כמובן לעזור ולתרום לקבוצה שלי. באטיסטה אינו מאבד תקווה לגבי סיכויי קבוצתו להעפיל לפיינל פור. "זו סדרה. אני אמנם לא יכול לנבא את העתיד, אבל בואו נראה מה יהיה ביום חמישי. אנחנו הפסדנו במשחק השני באולם שלנו בבית, מי יודע, אולי גם מכבי תפסיד ביום חמישי ונחזיר את הסדרה לבית?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully