וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "לא מבין את הביקורות. אנשים רצו לפגוע בי"

27.3.2011 / 15:26

מגן הנבחרת עונה לביקורות: "מילאתי אחר הוראות המאמן. בבלגיה הביקורות לא מגמתיות. רוב המצבים הגיעו דרך הצד שלי"

מגן מכבי תל אביב והנבחרת, יואב זיו, מאוכזב מהביקורות שהוטחו בו בעקבות המשחק מול לטביה. שחקנים בנבחרת טענו כי ביממה האחרונה זיו נשמע מאוכזב בעקבות הדברים, למרות שקיבל תמיכה מלאה מהצוות המקצועי לאחר המשחק. "בסך הכל מילאתי את התפקיד שהטילו עליי, מבחינה הגנתית והתקפית", מסביר זיו בראיון לוואלה! ספורט.

שחקן בנבחרת אמר היום: "יואב זיו עשה את התפקיד שלו בצורה הטובה ביותר. צריך להבין שנתנו לו לשחק בתפקיד שדורש ממנו מעט יותר מתפקיד של קשר או מגן. הוא היה אחראי על כמה משימות והנבחרת הייתה בנויה על הכוח שלה באגפים. התפקיד הזה דורש לא מעט ריכוז ומחויבות הגנתית והתקפית. אם פרננדז החליט לשים אותו שם, הוא יודע מה הוא עושה. הביקורות עליו היו מוגזמות".

"אני לא מבין את הביקורות נגדי, מילאתי את התפקיד שלי בצורה הטובה ביותר", אומר זיו ומסביר מה הבעיה. "אין לי בעיה עם ביקורת, אבל אני חושב שהפעם הביקורות נגדי לא היו הוגנות. המטרה שלי הושגה, מבחינה הגנתית וגם התקפית ולכן הייתי מרוצה. הפידבקים בנבחרת הם אלה שחשובים לי ואם הם היו חיוביים אני לא מבין מאיפה הביקורות השליליות עליי. מה יקרה מול גיאורגיה? יש 24 שחקנים בסגל ולכל אחד יש מקום בהרכב. רק המאמן יחליט".

"שיחקתי בבלגיה ושם התקשורת לא נכנסת לעצמות. הביקורות הן מקצועיות, לא אישיות ולא מגמתיות", המשיך זיו. "אחרי המשחק הרגשתי שמחפשים אותי. שמעתי מה אומרים ונדהמתי. מילאתי אחר ההוראות המקצועיות, שהן לסגור בהגנה אבל בעיקר לשחק יותר התקפי, על הקו. במחצית הראשונה רוב המצבים הגיעו דרך הצד שלי, הגענו להרבה מצבים ושיחקנו נכון. התכוננו לכך שהלטבים ייכנסו לתוך רחבת ה-16 שלהם ונשחק דרך הצדדים. לא העפנו כדורים למעלה ועשינו את מה שלואיס ביקש במהלך השבוע. ההבדל בין השער הראשון לשני הוא עצום, לא הבקענו ויכולנו לזכות לרוח גבית. יכול להיות שאנשים רצו לפגוע בי".

הערב (ראשון, 18:45) תערוך הנבחרת את האימון הראשון שלה לקראת המשחק מול גיאורגיה. המאמן לואיס פרננדז החליט לקיים את האסיפה על המשחק אמש רק בשעות הערב וככל הנראה יתרגל כבר היום את ההרכב לקראת המשחק. פרננדז מתלבט האם לפתוח במערך של שלושה או ארבעה שחקני הגנה ומחר יתורגל ההרכב הסופי לקראת המשחק. בינתיים, גוברים הסיכויים שיוסי בניון יטול חלק בחצי השעה האחרונה של המשחק מול גיאורגיה. כפי שפורסם בסוף השבוע, קשר צ'לסי שוחח עם פרננדז והשניים החליטו כי ייכלל בסגל למשחק. "יש מאמן והוא קובע. אני פה לרשות הנבחרת", אמר בניון היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully