וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז ימשיך לפחות עד המשחק בלטביה

27.3.2011 / 9:01

זאת בהתאם להחלטה בהתאחדות לפיה אם הנבחרת לא תתבזה בשני המשחקים המאמן ימשיך. קינן המאוכזב יחזור לסגל

עם או בלי קשר לניצחון אמש (שבת) על נבחרת לטביה (1:2), בהתאחדות לכדורגל אמרו אמש כי פרננדז ימשיך בכל מקרה עד משחק החוץ מול לטביה ב-4 ביוני. כזכור, עוד לפני המשחק פורסם בוואלה! ספורט כי בהתאחדות הוחלט שאם המאמן לא יתבזה בשני המשחקים, הוא ימשיך למשחק החוץ בעוד יותר מחודשיים.

גורם בהתאחדות אמר אמש: "התמונה השתנתה. כעת, אם ינצח את גיאורגיה כנראה שיסיים את הקמפיין. כולם ראו מה עשתה אתמול גיאורגיה לקרואטיה. יש לנו עדיין סיכוי ומותר לנו לחלום". הניצחון היווני במלטה בדקה ה-94 הוציא את היו"ר אבי לוזון משלוותו. היו"ר שלווה בידי עמוס לוזון אמר בצאתו מהמגרש: "ליוונים יש מזל, איך הם ניצחו בתוספת הזמן ב-10 שחקנים? חבל".

ניצחון של ישראל על גיאורגיה יפתח מחדש את הסיכויים להילחם על המקום השני. הנבחרת תקיים היום אימון ערב לקראת המשחק ומחר אימון כפול. בגלל שעת האימון המאוחרת, ערכו אתמול השחקנים שלא שותפו אימון קל באצטדיון, מיד לאחר המשחק. גיאורגיה תנחת הערב (20:35) בישראל ותערוך מחר אימון מסכם בבלומפילד.

שחקנים בנבחרת סיפרו כי הבלם דקל קינן נראה מצוברח לאחר המשחק, ואמר לחבריו שהוא הופתע מכך שלא נכלל בסגל. בנבחרת טענו כי פרננדז החליט לוותר על קינן משום ששיחק עם שלושה בלמים, אבל שחקן בנבחרת אמר אתמול: "לואיס לקח סיכון גדול כשלא היו שחקני הגנה נוספים על הספסל". יחד עם זאת, בנבחרת החמיאו לפרננדז על החילופים שערך, כשהכניס את בן שהר ומאור בוזגלו שעשו שינוי במשחק. בסגל אתמול לא נכללו גם דני בונדר, אלרואי כהן, דודו גורש, גל אלברמן ודודו ביטון.

ייתכן שהמאמן יערוך רוטציה לקראת המשחק בשלישי וקינן צפוי לחזור לסגל. גם אלמוג כהן עשוי לשחק מול גיאורגיה, משום שהמאמן יעדיף לערוך רוטציה עם שחקני הקישור האחורי, שעבדו קשה אתמול. כל שחקני הנבחרת זכו אתמול למחמאות, בעיקר לנוכח העובדה שנשמעו לרוב ההוראות הטקטיות של המאמן, שלא בטוח שישנה מערך מול גיאורגיה. ליאור רפאלוב שהפגין אתמול יכולת טובה ימשיך לתפקד כשחקן חופשי.

כעת שוקל פרננדז לערוך שינוי באגף ימין, בו תפקד יואב זיו שדווקא עשה עבודה טובה בחלק ההגנתי, אולי בניסיון לחלק את העומס. בניגוד להצהרת של המאמן במסיבת העיתונאים, הוא דרש משחקני הנבחרת לשחק בשיטה של שלושה שחקני הגנה, עם שני בלמים שנעים לצדדים (כהן לימין, גרשון לשמאל). יוסי בניון צפוי לשחק נגד גיאורגיה לאחר שהעדיף לא להסתכן אתמול בתשע הדקות שנותרו עד לסיום. פרננדז ניסה לשכנעו להיכנס, אבל בניון סימן שהוא מעדיף לסיים את המשחק על הספסל.

בוזגלו: "לואיס יודע מה היתרונות של השחקנים"

המאמן הפנה אתמול כעס גדול על השער שספגה הנבחרת ממצב נייח. כזכור, בתחילת השבוע שוחח המאמן עם השחקנים על המצבים הנייחים, אבל העדיף שלא לתרגל אותם באימונים. באתר ההתאחדות, אגב, מדורגת הנבחרת במקום השלישי בבית. ניצחונה על לטביה עודכן בטבלה, אולם הניצחונות של יוון וגיאורגיה, שמשחקה הסתיים הרבה קודם, טרם עודכן.

המגן טאלב טואטחה, שכונה אמש "רוברטו קרלוס של הכדורגל הישראלי", אמר הבוקר: "אני חושב ששיחקנו נכון, לחצנו את הלטבים ברוב שלבי המשחק והייתה לנו סבלנות. גם במצב של שוויון ידענו שאפשר לנצח. בתחילת המשחק התרגשתי, אבל הפרפרים בבטן עברו ככל שהמשחק התקדם. במחצית השחקנים עודדו אותי ועזרו לי להיכנס למשחק". על הכינוי החדש לו זכה מהמאמן אמר: "רוברטו קרלוס הישראלי? אני יכול רק להודות לפרננדז שנתן לי את הבמה ולא מעט ביטחון. הנבחרת מאוד חשובה לי. חייבים לנצח ביום שלישי".

מאור בוזגלו שבישל את שער הניצחון אמר: "מחובתי כשחקן שנכנס כמחליף לשנות את המשחק. אני שמח שעשיתי את זה וניצחנו. עוד לא אבדה תקוותנו, אנחנו מאמינים ושמחים שהקהל בא לתמוך, ראו היום את כל האהבה והאהדה לנבחרת, זה נתן הרבה כח. ביום שלישי נשחק נגד נבחרת טובה מאוד, יהיה משחק קשה, 'מלחמה ספורטיבית'. אני לא יודע אם גיאורגיה טובה יותר או בתקופה טובה, אבל אנחנו צריכים להתרכז בנבחרת שלנו ולנצח".

"הנבחרת מעל הכל, אני גאה מאוד להיות פה", הוסיף בוזגלו והודה למאמן ששלף אותו מהספסל: "לואיס יודע מה היתרונות של השחקנים שלו והיום אני ניצלתי את זה. כשאתה נכנס בתוצאת תיקו עוברות הרבה מחשבות בראש. אני שמח שיצא לי להשפיע על המשחק ולתרום לניצחון. ביקורות? אני חי עם זה כבר שלוש שנים, התרגלתי".

רמי גרשון הוסיף: "אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו. היה חשש בסיום כי הכדור לא הצליח להיכנס אבל אני שמח שגילינו אופי והצלחנו לנצח. באופן אישי, אני מסוגל להרבה יותר. הגול עשה את העבודה עבורנו אבל הכי חשוב זה המשחק נגד גיאורגיה, חייבים לנצח אותו. כולנו מאמינים ומחכים ליום שלישי. ברור שגיאורגיה תבוא עם הרבה יותר מוטיבציה כי הם ניצחו נבחרת חזקה מאוד, אבל יש לנו יתרון ביתי עם הקהל שלנו שלא הפסיק לעודד היום. אני מקווה שהם ידחפו אותנו גם ביום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully