וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז: "מי שלא ייתן כבוד, לא יהיה פה"

מאמן הנבחרת כינס את השחקנים והתייחס לניפויו של זהבי: "לא מחזיקים אף אחד בכוח". זהבי התנצל: "דברים יצאו מפרופורציה"

בנבחרת ישראל מנסים להמשיך הלאה אחרי הבשורה שהתקבלה הבוקר (שלישי) על ניפויו של ערן זהבי מהסגל בשל מה שהוגדר כבעיית משמעת ו"חוסר כבוד כלפי חולצת הנבחרת". מוקדם יותר הוציאה ההתאחדות הודעה רשמית, שבה נמסר: "אתמול התבקש השחקן לערוך טיפול לאחר שהגיע פצוע, אך עזב תוך זמן קצר. זהבי ביקש להשתחרר לאירוע משפחתי, תוך שמוסבר לו שהוא מחויב לשוב למלון. למרות זאת, הוא לא הגיע, ולכן שוחרר".

לאחר אימון הבוקר, העידו שחקנים כי היה זה אחד האימונים הקשים שלהם בקמפיין. פרננדז בכל זאת ריכז את השחקנים מאוחר יותר והתייחס לפרשת זהבי: "ביקשתי ממנו להגיע למלון והוא לא עשה זאת. גם את הטיפולים הוא לא עשה כמו שצריך ולא הגיע לארוחת הבוקר. מי שלא ייתן כבוד לצוות המקצועי ולנבחרת לא יהיה פה, אנחנו לא מחזיקים אף שחקן בכוח".

בשעות הצהריים, אגב, מסר זהבי את התנצלותו לאירועים ולתגובתו שתקפה את עצם ההחלטה. הקשר פירסם תגובה רשמית, שבה אמר: "אני רוצה להתנצל בפני אנשי הנבחרת אם מישהו נפגע מדברי. אני רואה חשיבות עליונה בייצוג המדינה דרך הנבחרת ואעמיד עצמי לרשותה מיד כשאחזור לכשירות. חשוב לי לציין כי בעקבות אי הבנה, יצאו הדברים מפרופורציה והתגלגלו מעל ומעבר. אהיה נוכח במשחקי הנבחרת גם אם זה יהיה מהיציע, ואחזיק אצבעות להצלחתה".

בהפועל תל אביב כעסו לשמוע את ההחלטה של הצוות המקצועי בנבחרת, כאשר מהמועדון נמסר: "ערן זהבי הינו דוגמה למקצוענות ומודל לחיקוי בהתנהלותו כספורטאי. המועדון מביע תמיהה ופליאה על שחרורו מנבחרת ישראל והעמדתו לדין באמתלה של חוסר כבוד. ערן הקריב מבריאותו על מנת להיות כשיר לאימוני ומשחקי הנבחרת הקרובים ולא אחת התבטא בתקשורת ובפני חבריו לקבוצה על הגאווה שבייצוג המדינה במדי הנבחרת".

לגופו של עניין הסבירה הקבוצה כי "ערן נצטווה לנוח לאחר שקיבל אמש זריקה מרופא המועדון וקיבל אישור כתוב להיות שלושה ימים ללא פעילות ספורטיבית, אישור שנמסר לנציגי הנבחרת, תחושתינו היא כי נעשתה טעות בשיקול הדעת באשר לשיחרורו לארוע משפחתי מדרגה ראשונה, זאת למרות סיכום שהושג בין ערן למנהלי הנבחרת לפני שלושה חודשים אשר אישרו את יציאתו לאחר שערן הבטיח שישחק במדי הנבחרת ורק לאחר מכן ייצא לשמוח בחתונת אחיו. השתלשלות הארועים יצאה מפרופורציה ואנו קוראים לראשי הנבחרת לשקול שוב את החלטתם".

בירם כיאל: "גם אני השתחררתי לחתונה, אבל בתיאום עם הצוות"

גם שחקני הנבחרת קיבלו את ההודעה בהפתעה. "הגעתי בבוקר ושמעתי מה קרה, אבל אנחנו מתרכזים במי שנמצא", אמר בירם כיאל. "ערן זהבי שחקן טוב אבל הצוות החליט מה שהחליט ואנחנו מתרכזים במשימה שלנו. אני לא יודע מה הסיבות שלו, אבל מי שנמצא רוצה להוכיח שמגיע לו. גם אני השתחררתי פעם לחתונה, אבל בתיאום עם הצוות המקצועי".

כיאל התייחס גם לזימונו של טאלב טואטחה הצעיר, והוסיף: "הוא שחקן מוכשר מאוד שמוכיח את עצמו ועושה התקדמות יפה העונה. הוא בטח מתרגש עכשיו, אבל אני מאמין בו".

אליניב ברדה התייחס אף הוא לנושא ניפויו של זהבי, ואמר: "שמענו בחדר ההלבשה מה קרה, אני יכול לומר בתור שחקן נבחרת שכבוד להיות כאן. בכל מקרה, צריך להתייחס למי שנמצא". לקראת המשחק החשוב נגד לטביה בשבת, הוסיף החלוץ של גנק: "זה משחק נגד נבחרת שעשתה לנו בעיות ולא יהיה קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully