וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסליניו הוארטס: "לא ניתן למכבי תל אביב סלים קלים"

שליחת וואלה! ספורט לספרד פגשה שלושה משחקני קאחה לבוראל. אולסון: "מכבי קבוצה גדולה, אך אנחנו מוכנים לאתגר"

במרכז הרובע העתיק של ויטוריה מתנוססת אנדרטת ניצחון על שמו של נפוליאון בונפרטה. אמנם במכבי תל אביב לא מצפים שהעיר ויטוריה תקים לכבודם אנדרטה דומה אם ינצחו מחר (שלישי) את קאחה לבוראל, אך בהחלט מצפים שהאימון המסכם הערב ישקף את רוח הקרב הנדרשת מהקבוצה ואולי אף יתניע אותה.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העיקר שהוא התמקם כבר במלון של הקבוצה. מזרחי/ברני ארדוב

לפני האימון זכו שחקני מכבי לבוקר חופשי. אולי בשל מזג האוויר הסגריר, ויתרו השחקנים על פיקניק באחד מעשרות הפארקים שהעיר המטופחת מתגאה בהם, והסתפקו בסיור רגלי קצר. לקראת מחר הם יזדקקו לכל טיפת חמצן שהפארקים הללו יודעים להציע. לאחר ארוחת הצהריים, עברו השחקנים תדרוך וידאו ורובם עלו לחדרם במלון, כשהיו"ר שמעון מזרחי, שהגיע היום, התמקם במלון בו שוהה הקבוצה.

"אנחנו מוכנים לאתגר"

מה החמיצו שחקני מכבי? את המוזיאון ברובע העתיק של ויטוריה למשל. מוזיאון בו מוצגים "כל הקלפים שהודפסו מאז ומעולם", ובהם גם קלפים עבריים. קלף הניצחון של מכבי לא מוצג במוזיאון זה, וגם לא מונח בכיסה. "אנחנו נגיע אגרסיביים", מבטיח שחקן קאחה לבוראל מרסליניו הוארטס הברזילאי. גם שחקני באסקוניה הסתובבו בעיר לפני האימון המסכם שלהם. סטנקו באראץ', מרסליניו הוארטס, ובראד אולסון, ישבו באחת המסעדות ועיינו בקפידה במוספי הספורט, תוך שהם משוחחים ביניהם על אחת הכתבות שנגעה למשחק. "זו הרגשה נהדרת להיות לפני משחק חשוב כזה, משחק משמעותי מאוד בעבורנו", אמר אולסון לוואלה! ספורט. "מכבי היא אמנם קבוצה גדולה, אבל אנו נבוא מוכנים לאתגר מולם".

אולסון, שבעבר שיתף פעולה עם ליאור אליהו, נשמע דווקא סקרן לפגוש את חברו בצד השני של המתרס: "ליאור הוא בחור טוב, ויהיה מעניין לפגוש אותו מהצד הנגדי. הוא שחקן טוב, אדם מאוד מצחיק ותמיד טוב שיהיה שחקן כמוהו בקבוצה", מפרגן האמריקני. ומה יהיה במפגשים? "צריך ללכת כל משחק אחד אחר השני, ונראה מה יהיה. מקווה שהאוהדים יהיו אתנו", מחייך הרכז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"אין למפגש הראשון בינינו קשר"

ליאור אליהו מעורר נוסטלגיה חיובית גם אצל הוארטס: "ליאור תמיד היה בחור נהדר להסתובב איתו ולהיות בחברתו", הוא נזכר בישראלי בחיבה בחדר ההלבשה, "הוא תמיד התבדח ואהב לצחוק. יש לנו צ'אנס לראות אותו כמה פעמים מעכשיו". ומה עם היריבו?ת הנוכחית ביניהם? מסתבר שעם כל שאיפות הבדלנות הבאסקית, היא אינה חלה על ענייני חברו?ת. "ליאור הוא חבר שלי", מבהיר הברזילאי.

שחקני קאחה אינם מתפתים לנוח על הזכרונות מהמפגש הראשון עם מכבי בתחילת העונה, שבו הובסה האורחת מישראל וזחלה ארצה על גחונה: "אמנם היה 20 הפרש במשחק הראשון, אבל זה לא מעניק לנו יתרון כי מכבי השתפרה מאוד מאז המפגש הראשון בינינו. אין לזה קשר למשחק מחר", הודף הוארטס את מנעמיה של השאננות. השחקן הברזילאי אף חשף טפח נכבד מהטקטיקה שתינקט מחר: שליטה בקצב המשחק. "לא ניתן למכבי סלים קלים. ננסה לשלוט במתפרצות שלהם", הוא מסגיר.

את החזרה הגנרלית שלה קיימה קאחה לבוראל באולם המקומי, בשעה שש. שש לפני המלחמה. שחקני באסקוניה, עברו תדרוך באולם, הנמצא כחמש דקות נסיעה מהמלון בו שוהה מכבי, לאחריו קלעו לסל, בעוד העיתונאים הרבים, הישראלים והספרדים, בוחנים את השחקנים בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully