וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון פרקינס: "מי שישחק חזק יותר יעלה לפיינל פור"

רכז מכבי ת"א יודע מה צריך לעשות מול קאחה: "חיכינו הרבה זמן לחזור למעמד הזה, מאמין שנוכל לעשות זאת. בלאט בוטח בי"

סדרת רבע גמר היורוליג בין מכבי תל אביב וקאחה לבוראל תצא מחר (שלישי) לדרך, ושחקני שתי הקבוצות כבר לא יכולים לחכות. היום התראיין רכז מכבי תל אביב דורון פרקינס לאתר היורוליג, והתייחס בין היתר כמובן לקרב הגדול על מקום בפיינל פור. "קאחה קבוצה טובה מאוד. קשה להתמודד מולם והם משחקים טוב מאוד ביחד. אם נבוא ונשחק את המשחק שלנו ונהיה טובים בהגנה הכל יילך לטובתנו. זה עניין של מי ישחק יותר חזק".

הרכז האתטלי הוסיף לנתח את המפגש המרתק. "נצטרך הרבה ריכוז ופוקוס מנטלי, ונהיה חייבים להמשיך לשחק חזק. אם אנחנו מרוכזים ומשחקים חזק אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה באירופה. אם לא, כל קבוצה יכולה לנצח אותנו. קאחה קבוצת קליעה טובה ואני מקווה שנוכל לגרום להם ליפול לפרקט ולהפוך את הזריקות לשלוש לבעייתיות עבורם. אם ניתן להם זריקות פנויות הם יקלעו".

פרקינס נשאל על המאץ'-אפ האישי שלו בסדרה, מול מרסילינו הוארטס הברזילאי שנותן עונת קריירה ביורוליג עד כה. "יהיה מאוד חשוב לעצור את הוארטס. הוא אחד הרכזים הטובים ביורוליג, כזה שנותן לחברים שלו מצבים טובים לקלוע. ננסה לשים עליו הרבה לחץ, לתקוף אותו ולדחוף אותו למקומות אליהם הוא לא רגיל".

גם הרכז האמריקאי כמובן יודע כי ניצחון על קאחה, פירושו העפלה לפיינל פור. לפרקינס הסיטואציה הזו קוסמת, במיוחד לאור ההפסד לפרטיזן בלגרד באותו שלב בעונה שעברה. "חיכינו הרבה זמן ועבדנו קשה כדי לחזור למעמד בו יש לנו סיכוי להעפיל לפיינל פור. למדנו מהעונה שעברה, השחקנים שהיו כאן בשנה שעברה יודעים מה צריך לעשות. אם נישאר ביחד אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. זוהי הזדמנות נהדרת עבורנו".

לבסוף התייחס פרקינס גם למערכת היחסים המיוחדת שלו עם דייויד בלאט, תחתיו קודם לחמישיה והפך לאחד השחקנים החשובים בקבוצה. "הקידום לחמישיה עשה פלאים עבורי", הודה הרכז. "כשלמאמן יש כל כך הרבה ביטחון בך, אתה משחק הכי טוב שלך. זו ברכה עבורי. דייויד בוטח בי ולא משנה מה אעשה, וזה נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully