וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר סיני לשופטים: "הייתם גרועים, שיהיה בהצלחה"

20.3.2011 / 21:20

למרות הניצחון על בני יהודה, בהפועל פתח תקוה לא אהבו את השיפוט. נעים: "מסתכל רק למטה". קשטן: "איבדנו מומנטום"

הפועל פתח תקוה המשיכה הערב (ראשון) את המומנטום הנהדר שלה, כשניצחה באצטדיון רמת גן 1:2 את בני יהודה וברחה עוד קצת מהתחתית. בסיום המשחק זכה המאמן יובל נעים לקריאות עידוד מהקהל, שבתחילת הקדנציה לא ממש שמח לקבלו. המאמן מחא כפיים בחזרה לקהל ועלה לחגוג עם האוהדים ביציע.

מיד לאחר המשחק אנשי פתח תקוה באו בטענות לרמת השיפוט, בעקבות פסילת השער בפתיחה והרחקתו של רועי גורדנה בסיום. חבר ההנהלה תומר סיני נכנס לחדר השופטים, פנה לשופט הראשי אוראל גרינפלד ולקוונים, ואמר להם: "הייתם גרועים, אבל שיהיה בהצלחה". גורם במועדון הוסיף: "בושה ששופט מוציא אדום בלי לחשוב פעמיים, כנראה שחוסר הניסיון השפיע".

בקבוצה החמיאו לבלם פביאן סטולר, שכבש שער בכורה והצטיין במשחק אליו הגיעה גם משפחתו שמבקרת בארץ. בפתח תקוה מעט מודאגים מהפציעה של אוסטין אג'ידה שנפגע בברכו, אך מקווים כי יתאושש במהלך הפגרה עד המשחק מול הפועל תל אביב, ממנו ייעדר גורדנה המורחק.

כפי שפורסם אתמול, עידו אקסברד נכלל בסגל אך לא שיחק. בקבוצה טוענים כי מדובר בשיקול מקצועי, אבל לשחקני הקבוצה ברור כי השחקן יתקשה להשתלב בהרכב לאור העימות עם המאמן, במיוחד כשעל הספסל יושבים החלוצים מירלאן מורזייב ואוהד קדוסי.

קשטן: "שילמנו את מחיר הנאיביות"

יובל נעים אמר בסיום: "דיין, זגורי וגורדנה לא התאמנו כמו שצריך השבוע, אבל האמנתי בהם. ההרגשה טובה אחרי הניצחון. הקבוצה תוססת, משחקת טוב וגורמת הנאה לאנשים. ידענו להתגבר היום גם על כמה החלטות שיפוט. אנחנו עושים דברים יפים, אבל מה שחשוב זה לא הפלייאוף האמצעי. אני מסתכל רק למטה ורוצה להשאיר את הקבוצה הזו בליגה. אם נעשה את זה - זה דבר גדול. אף אחד לא נתן לנו סיכוי".

לקראת המפגש מול הפועל תל אביב לאחר הפגרה, אמר המאמן: "זו משימה קשה מול הקבוצה הטובה בארץ. קודם כל יש לנו פגרה ונראה איך נחזור ממנה. נתאמן, ניתן לשחקנים קצת חופש ונחזור עם כוחות מחודשים לליגה. אנחנו עושים דברים יפים, אבל מה שחשוב זה לא הפלייאוף האמצעי. אני מסתכל רק למטה ורוצה להשאיר את הקבוצה הזו בליגה. אם נעשה את זה - זה דבר גדול. אף אחד לא נתן לנו סיכוי".

מאמן בני יהודה, דרור קשטן, פרגן למנצחים: "מגיע כל הכבוד לפתח תקוה. הם זכו בשלוש נקודות שיתנו להם מעט אוויר. היה משחק שאנחנו לא הגענו אליו במחצית הראשונה, אליה אין לי טעם להתייחס. במחצית השנייה פתחנו טוב, החמצנו, השוונו, איבדנו מומנטום בהחמצה נוספת ושילמנו את מחיר הנאיביות, כשלא עמדנו ליד הכדור אחרי עבירה. סך הכל יש חמש-שש קבוצות שנאבקות על הפלייאוף העליון, ואנחנו ביניהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully