וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א על פריצת האוהדים: "נעשה הכל להרחיקם"

17.3.2011 / 22:53

הצהובים הגיבו לקהל שפוצץ את האימון והבריח את השחקנים: "לא נסבול את זה". פרץ צפוי לפתוח כבלם מול נתניה

בלגן באימון מכבי תל אביב היום (חמישי). כ-30 אוהדים, לבושים בחולצות שחורות, פרצו לאימון הקבוצה, חדרו לכר הדשא לפני פתיחת האימון ורצו להיכנס לחדרי ההלבשה על מנת להתעמת עם השחקנים. אחרי כ-25 דקות הגיעו ניידות משטרה, פינו את האוהדים והשיבו את הסדר באימון על כנו.

האוהדים, שגם זרקו נפצים וחזיזים, צעקו לעבר שחקני הקבוצה: "אין לכם כבוד, אתם מקבלים כסף על שום דבר", וביקשו להתעמת איתם לגבי התוצאות המאכזבות האחרונות, דוגמת התיקו מול הפועל עכו והתבוסה הקשה בקרית שמונה. האוהדים שפרצו בכוח סרבו להתפנות מהמגרש, והשליכו שלא במתכוון בקבוק לעברו של ג'יבריל סידיבה. הקשר רצה להתעמת עם האוהדים, אך נבלם על ידי אנשי הקבוצה.

לאחר האירוע אמר סידיבה לכמה מחבריו: "אני לא מבין את ההתנהגות הזאת של האוהדים. אם הם רוצים למחות, שיבואו עם שלטים ורמקולים ויגידו את מה שהם רוצים. זו לא הדרך, זה ממש לא יפה".

לאחר מספר שעות הוציאה מכבי תל אביב הודעה רשמית והתייחסה למאורע: "בשעות אחה"צ קבוצה של כ-20 איש פרצה למתחם האימונים והפריעה להכנות הקבוצה. שחקנים ואנשי צוות אוימו ובנוסף היה גם מקרה אחד של תקיפה. מועדון מכבי תל אביב לא יסבול התנהגות שכזו. למרות נסיונות פחדניים של אותם בודדים להסתיר את זהותם, נפעל לאתר את אלו שנטלו חלק ונעשה הכל על מנת שיורחקו ממשחקיה של מכבי תל אביב ומכל פעילות אחרת שמארגן המועדון".

האימון נפתח באיחור של כ-45 דקות בשל ההתפרעות, כאשר איוניר נהנה מסגל מלא, כאשר גם סאבו פאביצ'ביץ', שמחלים מפציעה בשריר התאומים, השלים את האימון. פאביצ'ביץ' ואלירן עטר ייעדרו מהמשחק בשבת בשל כרטיסים צהובים. ריף פרץ צפוי לפתוח כבלם לצידו של אבי סטרול. קלמי סבן צפוי לפתוח כמגן ימני ואורי כהן יתופקד כמגן שמאלי.

אלירן ג'ורג', שפתח בארבעת המשחקים האחרונים, צפוי לחזור לקבוצת הנוער וישחק בדרבי מול הפועל תל אביב בגביע המדינה. על פי האימון, נראה שההתלבטויות היחידות של איוניר נוגעות לחלק הקדמי, כשמקומם של מאור בוזגלו ודימיטאר רנגלוב נראה מובטח ועל שני המקומות הנותרים נאבקים האריס מדוניאנין, דור מיכה, רוברטו קולאוטי ויובל אבידור.

עדכון ראשון: 17:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully