וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "אחרי הקיזוז אנחנו 5 נקודות מאליפות"

14.3.2011 / 15:27

קשר מכבי תל אביב דובק בתחזית האופטימית ופונה לאוהדים: "תהיו בטוחים שבחזרה מקרית שמונה כאב לנו כמו לכם"

כשבוע אחרי שהצהיר שמכבי תל אביב תנצח בקרית שמונה ושהיא עדיין חזר במאבק האליפות, מאור בוזגלו לא נותן לתבוסה בעיר הצפונית להסיט אותו מהתחזית האופטימית שלו ועדיין מאמין שהקבוצה של מיטש גוטלדהאר ומוטי איוניר נמצאת במירוץ לכתר.

"זה נכון, לפני המשחק בקרית שמונה אמרתי שיש לנו עוד סיכוי לאליפות, ואולי תתפלאו - גם היום יש סיכוי", אמר הקשר באתר הרשמי שלו, "איך שלא נסובב את זה, אחרי קיזוז אנחנו נהיה חמש נקודות מאליפות. יש כאלה שישאלו איך אני עוד חושב על אליפות, ועל זה יש לי תשובה מאוד פשוטה: אני מאמין. אני מאמין בקבוצה, בחברים שלי, במאמן, אני חושב שמי שלא מאמין שבכדורגל הכל אפשרי, שלא יעלה לשחק. אמנם עם יכולת כמו שהצגנו בקרית שמונה לא נצליח לקחת אליפות, זה ברור, אבל עם עבודה קשה, אמונה, נחישות, זה אפשרי".

בוזגלו גם פנה לאוהדי הקבוצה שכזכור, חלקם צרו על אוטובוס השחקנים וקיללו אותם אחרי שני המשחקים האחרונים של הקבוצה: "קהל יקר אני יודע כמה המצב כואב לכם. אני יודע כמה השקעתם כדי ללוות אותנו לקרית שמונה ותהיו בטוחים שהתחושות שאתם חשתם בדרך חזרה, לא יותר קשות מהתחושות שהיו לי ולחברים באוטובוס השחקנים. נעשה הכל כדי לפצות אתכם על כך ונשתדל להתחיל כבר במשחק הקרוב".

גולדהאר לא חושב שהבעיה היא באיוניר

מלבד בוזגלו, שהוציא את ההודעה באתר הרשמי שלו, במכבי תל אביב חושבים החל מהיום רק על המשחק בשבת הקרובה את מכבי נתניה, תוך ידיעה שניצחון יאפשר לקבוצה לצאת לפגרת הנבחרת בראש שקט יותר. במכבי מודעים לעובדה שאחרי התבוסה בקרית שמונה, הפסד נוסף לנתניה בבלומפילד עשוי להכניס את כל המערכת לסחרור.

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר, ניהל מספר שיחות עם ראשי הקבוצה, חלקן אפילו בלילה שמיד אחרי התבוסה בצפון. גולדהאר צפה במשחק והתאכזב מהיכולת שהציגו השחקנים. הוא דאג להעביר את מורת רוחו בשיחות סגורות שניהל עם ראשי הקבוצה והביע את אכזבתו מצורת המשחק.

למרות שהקבוצה אינה מבריקה מזה כחודש, גולדהאר לא חושב בשלב זה שהבעיה נעוצה בתפקודו של המאמן מוטי איוניר שכרגע מקבל גיבוי מוחלט מהבעלים וההנהלה. יחד עם זאת נראה שהבעלים יחליט על עתידו של המאמן לעונה הבאה, רק בסמוך לסיום העונה הנוכחית, כאשר בשלב זה ינסה כל מי שקשור במערכת של המועדון להתרכז ולהתפקס על המשחקים הקרובים בליגה כאשר בשלב זה יניחו בצד, לפחות כלפי חוץ, את ההכנות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully