וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "אנחנו חייבים להראות שיש לנו תשובה"

ארסנל נפרדה משלושה מפעלים בתוך פחות משבועיים, המאמן מצפה משחקניו לעשות שינוי בליגה. בנדטנר בדרך לגרמניה?

בתוך פחות משבועיים הכל נגמר. בסוף פברואר ארסנל עוד הייתה הקבוצה האנגלית היחידה שנמצאת במירוץ לזכייה בלא פחות מארבעה תארים, אבל באמצע מרץ נשאר לה אחד כזה. אחרי שהם הפסידו לבירמינגהאם בגמר גביע הליגה והודחו על ידי ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות, התותחנים הפסידו אתמול (שבת) 2:0 למנצ'סטר יונייטד ברבע גמר הגביע האנגלי ונשארו עם מהלומה כואבת ותקווה שהיא לא תשפיע על מירוץ האליפות.

"אני לא מרגיש שהעונה בורחת לנו מבין הידיים, אני מאמין שאנחנו יכולים לזכות באליפות. יש לנו עכשיו הזדמנות טובה להראות שאנחנו חזקים מנטלית ושאנחנו יכולים להתאושש. נצטרך לתת תשובה בשבועיים-שלושה הקרובים. אנחנו חייבים להראות שיש לנו תשובה".

לארסנל נותרה כאמור רק הליגה ו-ונגר מקווה שהמיקוד במפעל אחד אולי יפיק דברים חיוביים: "אנחנו חייבים להתאושש ולהתרכז בליגה. היתרון הוא שנוכל להתאושש מבחינה פיזית ומנטלית בגלל שנתמקד במפעל אחד".

בינתיים ב"דיילי מייל" מדווחים הבוקר שניקלאס בנדטנר נעשוי לעזוב בקיץ וששאלקה, בורוסיה דורטמונד ובאיירן מינכן עוקבות אחר ההתפתחויות בצפון לונדון ובוחנות את האפשרות להגיש עליו הצעה. ארסנל צפויה להסתפק ב-10 מיליון ליש"ט עבור החלוץ הדני.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully