וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האריס מדוניאנין: "אליפות? זו מילה שאסור להגיד"

קשר מכבי ת"א יודע כי לקבוצתו אין את הכלים לאיים על הפועל ת"א ומכבי חיפה. איוניר: "נצטרך לראות מה לא היה בסדר"

הלם ותדהמה. כך ניתן לתאר את התחושות בחדר ההלבשה המאוד עצוב של מכבי תל אביב בסיום המשחק בו הושפלה אמש (שבת) הקבוצה 4:0 על ידי הפועל קרית שמונה. ספק אם מישהו בקרית שלום יכול היה לתאר בחלומות הכי פרועים שהקבוצה תחזור מהצפון אחרי תבוסה כזו משפילה. חדר ההלבשה היה דומם בסיום המשחק, כאשר גם השחקנים וגם הצוות המקצועי לא הוציאו הגה מפיהם. בשבוע שעבר עוד נשמעו קולות בקבוצה על כך שמכבי תל אביב יכולה להתמודד על האליפות, אבל אחרי משחק נפל שכזה ייתכן שגם המקום השלישי יהיה בסכנה.

כ-300 אוהדי הקבוצה שהצפינו והגיעו לצפות במשחק, הביאו את מחאתם וזעמם בסיום המשחק, כאשר השחקנים ספגו קללות וגידופים עם יציאתם מחדר ההלבשה בקרית שמונה. מאוחר יותר אף המתינו מספר אוהדים לאוטובוס הקבוצה שהגיע לקרית שלום, אולם כוחות משטרה שנכחו במקום מנעו הפרות סדר מבעוד מועד.

"קשה להסביר את ההתפרקות הזאת", אמר המאמן מוטי איוניר בסיום המשחק. "השער הראשון גרם לבהלה בקבוצה ומכאן באה הנפילה הגדולה, נצטרך לראות את המשחק ולראות מה היה לא בסדר, יצאנו עם תוצאה כואבת שלא חלמנו עליה, מי שמתעסק בכדורגל יודע שיש ימים קשים כאלה, צריך לדעת להתמודד גם עם כשלונות וגם עם הצלחות, היום נצטרך להתמודד עם כשלון צורב שהיה לנו", הוסיף איוניר.

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' שיעדר מהמשחק הקרוב נגד מכבי נתניה בשל צבירת כרטיסים צהובים, נפגע במהלך המשחק והוא סובל ממתיחה בשריר התאומים. פאביצ'ביץ' שנאלץ לנטוש את כר הדשא כבר במחצית הראשונה, יבדק היום וצפוי לקבל מספר ימי מנוחה.

גם הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שנפגע בברכו והוחלף במחצית, יעבור היום סדרת בדיקות לאבחון חומרת הפגיעה ובמכבי מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית. "אני לוקח את כל האחריות והאשמה על ההפסד עליי", אמר מדוניאנין בסיום המשחק. "אני האשם היחידי, כי אם הייתי מבקיע את ההזדמנות שהיתה לי בתחילת המשחק, זה היה משחק אחר".

"גם אחרי ההחמצה שלי לא נראינו טוב וקרית שמונה הענישה אותנו פעם אחר פעם", הוסיף מדוניאנין. "ראינו כבר העונה הכל מהקבוצה ואני לא יודע אם לא ציפיתם לזה, מסתבר שהשנה הכל יכול לקרות במכבי תל אביב".

מדוניאנין התייחס לזעם האוהדים בסיום המשחק והוסיף: "אני בטוח שהאוהדים שלנו מאוכזבים מאוד אבל הם צריכים להבין שגם לנו קשה מאוד והקללות שלהם לא עוזרות. נצטרך להישאר מאוחדים יחד, אנחנו מנסים להילחם כדי להיות בצמרת אבל זה מאוד קשה. המצב הוא שכל קבוצה יכולה לנצח אותנו ואפשר לראות את זה. אנחנו בכלל לא יכולים להגיד את המילה אליפות כי אנחנו לא נראים טוב. איך בכלל אפשר להגיד את המילה אליפות כמו שאנחנו משחקים?"

"מה יש לומר אחרי משחק כזה? זו בושה אחת גדולה", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "זו לא פעם ראשונה שזה קורה לנו העונה. היו לנו שתי הזדמנויות טובות להוביל בתחילת המשחק ואז התוצאה יכולה היתה להיות הפוכה. אבל זה רגיל אצלנו, אנחנו מחמיצים, סופגים שער מקרי ואז נגמר המשחק", הוסיף השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully