וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 3:4 את הפועל אשקלון

דרמה בדרום: הקבוצה של עזורי כבר חזרה מ-3:1, אך גביש (80) סידר לאורחת ניצחון ראשון אחרי ארבעה הפסדים ברציפות

מי היה מאמין? דווקא שתיים מהקבוצות שנמצאות בכושר היותר חלש בליגת העל, הפועל אשקלון והפועל באר שבע, הצליחו להפיק היום שבעה שערים ודרמה ענקית. הפועל באר שבע הצליחה להשיג 3:4 גדול על הפועל אשקלון, במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל, ורשמה התאוששות נהדרת.

הקבוצה של ניר קלינגר, שלא כבשה לפני הערב בארבעה משחקים ברציפות בכל המסגרות, הצליחה להרשית ארבע פעמים כשדווקא הבלם עודד גביש כובש צמד (63 ו-80), דוד רביבו כבש את הראשון בפנדל (15) ו-וויליאם סוארס הוסיף (32). באשקלון כבשו מחמוד עבאס (44), איליה יברויאן (68) ושער עצמי של אוהד כהן, שוער באר שבע בדקה ה-72.

יכול להיות שדווקא ההודעה על הישארותו של ניר קלינגר בבירת הנגב הרגיעה את הרוחות בבאר שבע? הקבוצה הצליחה סוף סוף לצאת מהמשבר החריף בו הייתה והשיגה ניצחון לאחר ארבעה הפסדים רצופים בליגה ועוד תבוסת 4:0 מהדהדת לעירוני קרית שמונה בגביע המדינה. הפועל באר שבע, ששיפרה את מאזנה ל-35 נקודות, יכולה להיות מרוצה למרות כל הבעיות ששוב צצו בהגנה שלה. יכול להיות שדווקא הניצחון הזה יוציא את הקבוצה של קלינגר לדרך חדשה ואולי אפילו אפשר יהיה לדבר על פלייאוף עליון.

מנגד, הקבוצה של גיא עזורי פשוט נראית כאחת האומללות בליגה. אשקלון ספגה הערב רביעייה שלישית ברציפות ויש במאזנה 49 ספיגות עד כה, כשרק הפועל רמת גן עם 50 ספגה יותר. אשקלון נותרה במקום ה-15 והלפני אחרון עם 20 נקודות בלבד, וקשה לראות איזו יריבה היא כן תוכל לנצח עם הגנה כמו שלה.

הדרבי הדרומי נפתח בצורה חמה, כשכבר בדקות הראשונות ספגו הקבוצות שני כרטיסים צהובים וסגרו את המחצית עם חמישה. הפועל באר שבע הצליחה לשבור בצורת ארוכה ולכבוש פעמיים תוך 17 דקות. הראשון היה בפנדל של דוד רביבו (15) והשני היה של וויליאם סוארס בדקה ה-32. אלא שבדיוק כשהיה נראה שבאר שבע חוזרת בקלות למסלול הניצחונות הגיע השער של מחמוד עבאס, שצימק ל-2:1.

המחצית השנייה כבר הייתה טירוף מוחלט. האורחת הצליחה לעלות ל-1:3 בדקה ה-63 כשדווקא הבלם עודד גביש הצליח לכבוש לאחר קרן מסוכנת של ערן לוי. נגמר? ממש לא. הקבוצה המארחת הצליחה לאזן ל-3:3 עם שערים של איליה יברויאן (68) ועצמי של אוהד כהן. גם כאן באר שבע לא עצרה והצליחה להשיג את שער הניצחון בדקה ה-80, כששוב זה היה גביש, הפעם לאחר דאבל פס עם לוי.

מהלך המשחק

דקה 6: היידמן הגביה מימין, יברויאן נגח ליד הקורה מתיבת החמש.

דקה 15: גול! גבאי הוכשל ברחבה על ידי טובול לאחר מסירת עומק של רביבו, שבעט בעצמו את הפנדל מצוין פנימה. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 21: היידמן הגביה מאגף ימין לראשו של יברויאן, אך גביש הקדים אותו. גואטה הגיע ראשון ובעט, אך כהן הדף.

דקה 26: רביבו השאיר לצגאי, שמ-15 מטר מסר ללוי שמול שער ריק בעט מעל השער.

דקה 32: גול! ז'אן השאיר לצגאי, שהעביר הגבהה לסוארס, שנגח לפינה הרחוקה ופנימה. 0:2 להפועל באר שבע.

דקה 39: לוי בעט כדור חופשי, גיגי הצליח להדוף לקורה והחוצה. רביבו הגביה את הקרן, גיגי תפס ושמט, סוארס בעט ממטר וחצי על השוער.

דקה 44: גול! היידמן הגביה מאגף ימין, יברויאן הוריד בנגיעה אחת לעבאס, שבעט פנימה. 1:2 להפועל באר שבע.

דקה 50: צגאי השאיר את לוי לבד מול גיגי, אך לוי בעט מ-10 מטר ישר על גופו של השוער.

דקה 63: גול! לוי הגביה קרן מסובבת וחזקה, הכדור פגע בגביש וחדר פנימה. 1:3 להפועל באר שבע.

דקה 68: גול! טובול הגביה מאגף שמאל, יברויאן נגח משישה מטר פנימה. 2:3 להפועל באר שבע.

דקה 72: גול! טובול הגביה מאגף שמאל לכיוון עבאס, ז'אן התערב ונגח לידיו של כהן, שלא הצליח לקלוט את הכדור. 3:3 בדרמה האדירה בין הפועל אשקלון להפועל באר שבע.

דקה 80: גול! לוי קיבל מסירת חוץ, החליף מסירות עם גביש, שהצליח בסופו של דבר לבעוט פנימה. 3:4 להפועל באר שבע.

הרכב הפועל אשקלון: צחי גיגי, דניאל היידמן (שי פטלק, 58), סואד פילקוביץ', דרקו לובריץ', אדיר טובול, אמייה טגה (שי בירוק, 86), רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אושרי גיטא, איליה יברויאן.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, אביתר אילוז, עודד גביש, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, ריאן אדלי, ליאור ז'אן, דוד רביבו (יוסי תורג'מן, 85), ערן לוי (סיראז' נאסר, 88), יחיאל צגאי, דובב גבאי (ליאור אסולין, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully