וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנזרק, עידו אקסברד החרים את האימון

10.3.2011 / 11:25

חלוץ הפועל פ"ת סיפר לחבריו שנשאר בצבא, בקבוצה טוענים: הוא לא הודיע וייענש בחומרה. מסתמן: סיני יישאר בעונה הבאה

בצל העימות עם המאמן יובל נעים, חלוץ הפועל פתח תקוה עידו אקסברד לא הגיע היום (חמישי) לאימון הקבוצה בו תורגל ההרכב לקראת המשחק מול אשדוד ועשוי לספוג עונש מהצוות המקצועי. בקבוצה אישרו את הידיעה לוואלה! ספורט ומתחו ביקורת על התנהלותו. אקסברד סיפר למקורביו כי לא הגיע בשל עניינים בצבא, אבל בקבוצה סיפרו כי לא מסר הודעה מוקדמת.

בעקבות כך, השחקן לא יפתח בהרכב הקבוצה ועשוי לספוג עונש. מיד בסיום האימון נעים מסר בתגובה: "בדקתי את הנושא ואקסברד לא הודיע לאף אחד שהוא ייעדר. אתמול השעיתי אותו באופן חד פעמי, אבל היום הוא לא הגיע ואיש מהקבוצה לא יודע למה. הוא גם לא ענה לטלפון. חבל מאוד, אחרי הכל הוא פרח בתקופה שלי". אקסברד כבש בשבעת המשחקים האחרונים חמישה שערים ורבים בקבוצה הפכו אותו ליורש הטבעי לדודו ביטון. כעת, לאחר הסאגה עם מאמנו, ייתכן שמעמדו ייפגע. את תגובתו של השחקן לא ניתן היה להשיג.

כזכור, העימות בין השניים החל שלשום, כשנעים הורה לשחקנים לבצע ריצות ספרינט במחאה על התנהגות החלוץ, שלטענתו לא מילא אחר הוראות. אתמול, לאחר שנעים טען שלא לחץ את הבלמים במשחקון פנימי כפי שביקש ממנו ואף ענה לו לאחר שהוציא אותו מהאימון, אמר המאמן: "כנראה שאקסברד רוצה להבין דברים בדרך הקשה ולא לנסות להבין מה אני רוצה. ההתנהלות שלו לא נראית לי ואטפל בו כמו שאני יודע. הטרנינג היחיד שנשאר נקי אחרי האימון זה שלו, עם כל הרוחות והגשם הוא לא התלכלך".

בשיחות פנימיות, הבטיח המאמן שימשיך בנוהל שהתחיל במשחק מול סכנין, לפיו הוא לא ייכנס לעימות עם שופטים או שחקנים יריבים. בינתיים, מסתמן לו מהפך בנוגע לחבר ההנהלה תומר סיני. לאחר שנראה היה שיעזוב את הקבוצה בעונה הבאה, מתברר כי חבר ההנהלה הצהיר בפני מקורביו כי עתיד הקבוצה חשוב לו מאוד וכי הוא רוצה להישאר בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully