וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "שמעון מזרחי בנה את המותג החזק בארץ"

אנשי מכבי תל אביב בירכו על זכייתו של היו"ר בפרס ישראל. פדרמן: "מגיע לו אחרי כל כך הרבה שנים". שחר: "מצדיע לו"

שמעון מזרחי, היו"ר המיתולוגי של מכבי תל אביב בכדורסל, יקבל את פרס ישראל בתחום הספורט לשנת תשע"א. מזרחי נבחר על ידי ועדת הפרס בתחום הספורט, ועל זכייתו הודיע שר החינוך גדעון סער. הוועדה ציינה כי מזרחי יצר דפוסי מינהל חדשים בתחום הספורט במהלך עבודתו ארוכת השנים במכבי תל אביב ובענף הכדורסל.

מכבי תל אביב פרסמה תגובה רשמית ובה נאמר: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, ההנהלה, הצוות המקצועי, השחקנים, מחלקות הנוער, ואגודת מכבי תל אביב, כולנו נרגשים על זכייתו של שמעון מזרחי בפרס ישראל. אנו גאים בו מאוד, אין איש ראוי ממנו לפרס היוקרתי והמכובד הזה. שמעון הוא מכבי תל אביב, הוא האיש שהוביל אותנו לשיאים של מצוינות והישגים חסרי תקדים ב-42 השנים האחרונות, ותמיד עשה זאת בהתנדבות מלאה ובמסירות אין קץ".

דייויד פדרמן, מבעלי מכבי תל אביב, אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב ששמעון מזרחי הוא אישיות מיוחדת בספורט הישראלי, בספורט בכלל ובמכבי בפרט. אני שמח בשבילו ושמח בשביל מכבי. זה מגיע לו אחרי כל כך הרבה שנים".

מנכ"ל מכבי תל אביב, אלי דריקס, הוסיף: "שמעון מזרחי תרם עשרות שנים לספורט הישראלי ולמכבי תל אביב. הוא בנה את מותג הספורט הכי חזק בארץ. אני חושב שהוא ראוי, ויותר מזה - היה צריך לקבל עוד קודם לכן את הפרס. כל הכבוד לכל מי שחשב על כך, זה טוב וראוי. שמעון הוא יו"ר מכבי עוד משנות ה-60, הוא לקח קבוצה שהייתה חובבנית למדי וממנה בנה אימפריית כדורסל בארץ ובאירופה".

קפטן הקבוצה דרק שארפ הצטרף לפרגונים: "יש לו לב גדול, והוא אחד האנשים הראויים לפרס הזה. הוא אדם שאכפת לו מהכל, זה הטיפוס שהוא ולכן זה מגיע לו. אכפת לו מאוד מהאנשים, מהמדינה והוא פועל לפי האמונה הזו. במכבי תל אביב הוא בנה אימפריה והדבר הכי ראוי הוא שיקבל פרס כזה ויכירו בפועלו. הוא פועל עם המון תשוקה והתלהבות. הוא זה שבנה את מכבי, אחראי להצלחתה והביא הרבה כבוד לישראל. אין ראוי ממנו".

הבעלים של מכבי חיפה בכדורגל, יעקב שחר, הצטרף גם הוא למברכים ואמר לוואלה! ספורט: "אני מצדיע על בחירתו של שמעון מזרחי ומברך אותו על כך. באופן אישי אני שמח מאוד בשביל שמעון מזרחי. רק הבוקר דיברנו וכנראה שהוא עדיין לא ידע. נותר לי רק לשמוח בשמחתו".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת התקשרה הערב לשמעון מזרחי ובירכה אותו על זכייתו בפרס ישראל. השרה ציינה כי "מזרחי ראוי ביותר לפרס על פועלו ותרומתו למען הספורט הישראלי בכלל והכדורסל הישראלי בפרט".

הפועל ירושלים: "מדובר בהישג חסר תקדים במונחים ספורטיביים"

אבנר קופל, יו"ר מנהלת הליגה, אמר: "כמי שמכיר את שמעון מזרחי קרוב ל-30 שנה אני יכול לומר כי לדעתי האיש ראוי מאוד לפרס המכובד. האיש הקדיש את זמנו, מרצו וכשרונו במשך תקופה ארוכה ביותר למועדון הכדורסל מכבי תל אביב, ודבקותו במטרה זו הביאה להישגים מרשימים הן במישור הלאומי והן במישור הבינלאומי, וליוקרה ואהדה אופפת תבל".

מהפועל ירושלים מסרו: "אנו מברכים את שמעון מזרחי על זכייתו בפרס ישראל. מדובר בהישג חסר תקדים במונחים ספורטיביים. אנו מאחלים למר מזרחי הצלחה גם בהמשך הדרך".

גם יו"ר וחברי הנהלת איגוד הכדורסל בירכו את מזרחי. יו"ר האיגוד שי שני אמר: "תרומתו של שמעון מזרחי לספורט בישראל בכלל ולכדורסל בפרט הינה חסרת תקדים. שמעון ראוי לפרס על פועלו ב-40 השנים האחרונות בכדורסל הישראלי. בחירתו לקבלת הפרס היא גאווה לכל הכדורסל הישראלי ואנו שולחים את ברכתנו החמה מכל הלב".

שאול אייזנברג, יו"ר עירוני נהריה ויריב ספורטיבי של מזרחי לאורך שנותיו בהפועל תל אביב: "שמעון הוא חבר וידיד, ואני מברך אותו, ואני מקווה שיתגשם גם מה שאני מצליף בו לא פעם, שצריך להגיע הזמן שהוא יעשה גם לטובת כלל הכדורסל בישראל, ולא רק לטובת מכבי תל אביב. עכשיו, אחרי שהוא מקבל את פרס ישראל, אני מקווה שהוא יעשה לטובת כלל הכדורסל בישראל. הוא ראוי לעשות את זה".

חיים אוחיון, הבעלים הפועל גלבוע/גליל עליון, אמר: "אני מברך את שמעון בלב שלם. אני חושב שזה כבוד לכדורסל הישראלי וכבוד למכבי תל אביב. גם מי שיש לו מחלוקת איתו, יכול להעיד שיש לו מעמד בכדורסל הישראלי, ותרומה משמעותית. גם ההמשכיות, גם המעמד וגם החריצות. אין ספק שהיום שמעון בגילו מייצג משהו אחר, הוא הסניור של הכדורסל הישראלי, הרבה אנשים מרגישים ככה. גם אם יש יריבות ספורטיבית, דעות שונות, והשקפות עולם שונות, אז הוא עשה טוב לכדורסל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully