וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים זרק את אקסברד מהאימון: "ישן בעמידה, עוף החוצה"

9.3.2011 / 13:24

מאמן הפועל פ"ת תקף: "הגעת למצב שאין לי כוח להעיר לך". אקסברד ענה, ועשוי לרדת לספסל. נעים: "אטפל בו כמו שאני יודע"

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, זרק היום (שלישי) את החלוץ עידו אקסברד מהאימון, זאת בטענה שלא מילא אחר הוראותיו. כפי שפורסם אתמול, נעים זעם על אקסברד והעיר לו מספר פעמים במהלך המשחקון שקיימה הקבוצה. "אתה לא לוחץ את הבלם ולא עושה מה שאני מבקש", אמר לו המאמן באחת הפעמים ובחר בעונש קולקטיבי כששלח את השחקנים לריצות ספרינט.

היום פנה אליו נעים לאחר שלא לחץ את הבלמים כפי שביקש, וטען כי הוא לא מתאמץ. "אתה ישן בעמידה, הגעתי למצב שאני לא רוצה להעיר לך, אז עדיף שתעוף החוצה". אקסברד ענה: "הכי טוב ככה". נעים לא נשאר חייב וצעק עליו: "יאללה, צא מהר מהאימון".

אקסברד ירד עצבני וייתכן שהוא יירד לספסל בגלל העימות עם המאמן. יש לציין כי גורמים אחרים בצוות המקצועי התלוננו קודם לכן על התנהלותו של החלוץ. נעים מסר בתגובה: "זה נכון שהוצאתי אותו. כנראה שאקסברד רוצה להבין דברים בדרך הקשה ולא לנסות להבין מה אני רוצה. ההתנהלות שלו לא נראית לי ואטפל בו כמו שאני יודע. הטריינינג היחיד שנשאר נקי אחרי האימון זה שלו, עם כל הרוחות והגשם הוא לא התלכלך".

ישראל זגורי, ששהה אתמול עם הנבחרת האולימפית ולא התאמן עם הקבוצה, לא הגיע היום לאימון עקב מחלה. בקבוצה מאמינים כי השחקן יהיה כשיר לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד, ואף ימשיך לפתוח בהרכב. המגן איאד חוטבא, שלא התאמן אתמול, הסתפק באימון ריצה. הבלם גל כהן שספג את הצהוב התשיעי שלו במשחק בנתניה ייעדר מול מ.ס אשדוד. יהודה חוטה ודניאל אדו מועמדים להחליף אותו. את גיא צרפתי שהורחק יחליף יניב לוזון. המועדון יעמוד היום לדין בגין סעיף התפרעות, תגרה ותקיפה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully