וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי: "התפרקנו, אלה סימפטומים של קבוצה במשבר"

5.3.2011 / 21:53

מאמן אשקלון מודע לחומרת המצב לאחר שהובס 4:0 ע"י מכבי פ"ת: "צריך לתת ביטחון לשחקנים". פרדי דוד: "עשינו את זה קל"

מכבי פתח תקוה פירקה הערב (שבת) ביעילות את המוקש הזה שנקרא הפועל אשקלון. האשקלונים הגיעו לאיצטדיון רמת גן אחרי חמישה משחקים ללא הפסד, כאשר הם במקום ה-14 ומקדימים בנקודה בלבד את הקו האדום, אבל המומנטום החיובי הזה התנפץ מול שחקניו של פרדי דוד, שבהילוך שני הביסו את האורחים 0:4. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 0:1 שביר לזכות המלאבסים, משער של עומר גולן ולאחר החטאת פנדל מצדו של טל בן חיים. אבל המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת, כשרק מכבי פתח תקוה הייתה קיימת במגרש. בדקה ה-57 שוער אשקלון סטיבן אהורלו את עומר דמארי, מאיר לוי שלף לעברו כרטיס אדום והאורחים נותרו בעשרה שחקנים. אורי אוזן העלה ל-0:2 מהנקודה הלבנה, ובהמשך בן חיים ומוראד אבו ענזה קבעו את תוצאת המשחק.

"אכן התפרקנו היום", הודה מאמן אשקלון גיא עזורי בסיום. "לאחר הפנדל וההרחקה של השוער שלנו, זה פירק את הקבוצה. אני לא מצדיק את זה ולא חושב שזה צריך לקרות, אבל במצב שהקבוצה נמצאת אז אלה סימפטומים של קבוצת תחתית שנמצאת במשבר. לצערי אנחנו בתקופה קשה מאוד שצריך לעצור אותה. כמו שבתקופות טובות צריך לשמור על שפיות, בתקופות כאלה צריך לנסות לתת כמה שיותר ביטחון לשחקנים, עם הרבה עבודה קשה".

"צריך לעשות ניצחון או לעצור את זה בתיקו", הוסיף עזורי. "אנחנו מודעים למצב שלנו, אבל עדיין לא נסתם הגולל, אנחנו במקום ה-14 ולקבוצה הזאת יש סיכוי להישאר בליגה, היא תצטרך להביא את כל הכלים הנפשיים לעשות את זה. ברור שיש לנו סגל צר וזה משפיע על הקבוצה, אבל אני לא נכנס לתירוצים כי הסגל הוא מצב נתון ועם זה צריך להתמודד. אני מאמין שעם סגל מלא, בו כולם בריאים, נוכל להינצל. אנחנו במקום שסכנין נמצאת וצריך להילחם עד תום העונה. המחשבות היחידות שיש לי הן על ההפסד וההתפרקות ואני לא רוצה לדבר על עצמי, זה לא רלוונטי עכשיו. כואב לי מאוד על ההפסד ועל כך שנכשלנו בגדול, המערכת יקרה לי והדבר היחיד שאני מסתכל עליו זאת האכזבה מהמשחק".

מאמן מכבי פתח תקוה פרדי דוד: "כשמכינים קבוצה למשחק רוצים להכריע כמה שיותר מהר, ואנחנו עשינו את זה קל. שיחקנו משחק צירופים טוב מאוד בקטע ההתקפי, הבקענו ארבעה שערים, החמצנו פנדל ועוד שניים-שלושה שערים, ואין יותר טוב מזה. אני מודאג מהפציעה של עומר גולן בברך. לא קרה כלום בפנדל השני בין אורי אוזן לטל בן חיים, יש לנו שני פנדליסטים ושניהם צריכים להסתדר מי בועט. טל בן חיים עושה עונה פנטסטית ומכין הרבה מצבים, ולא רק בקטע של הבקעה, אבל מה שהכי חשוב מבחינתו זאת ההמשכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully