וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר לא מתכוון לעזוב את הפועל באר שבע

5.3.2011 / 19:15

המאמן שוחח עם הבעלים אלונה ברקת וייפגש איתה שוב. שחקן בקבוצה: "היה צריך להביא מגן איכותי במקום אחד הקשרים"

קובי אליהו

למרות התקופה הרעה בה נמצאת הקבוצה ובמסגרתה היא הודחה מהגביע והערב הפסידה בפעם הרביעית בחמשת משחקי הליגה האחרונים (2:0 להפועל חיפה), מאמן הפועל באר שבע, ניר קלינגר, לא מתכוון לעזוב את הקבוצה. מיד לאחר המשחק המאמן שוחח עם הבעלים אלונה ברקת ומחר צפויה שיחה נוספת ביניהם, כשעתידה של הקבוצה יעלה על הפרק. כזכור, השניים שוחחו אחרי התבוסה לעירוני קרית שמונה באמצע השבוע בגביע המדינה (4:0) קלינגר הבטיח להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה. יש לציין כי עשרות אוהדים חיכו למאמן ולשחקנים מחוץ לאצטדיון. גם השוער אוהד כהן זכה לשריקות בוז מהקהל.

לדברי גורמים בבאר שבע, ברקת אמרה שהיא איננה מרוצה מהתוצאות האחרונות, אך יחד עם זאת כרגע בקבוצה יודעים שלא ניתן לעשות שינוי במצבת השחקנים בגלל חלון ההעברות שנסגר. הבעיה המרכזית לדברי גורמים במועדון, היא המערך ההגנתי שכולל שני מגינים (אילוז ודוידזה) שלא מצליחים להביא את עצמם לידי ביטוי, כמו גם עבודת ההגנה של הקבוצה שבעקבותיה הקבוצה סופגת הרבה שערים במשחקים האחרונים.

קלינגר אמר היום אחרי המשחק: "אני לא מאלו שמרימים ידיים. באתי הנה עם הרבה כוונות טובות, הרבה רצון והרבה כוח. אני חושב שיש תקופות כאלו וצריך לעבור אותן. מנהיגים נמדדים בזמנים כאלו. אני לא מתכוון לעשות שום דבר שיפגע בשחקנים".

עוד הוסיף המאמן: "היה שיפוט חלש מאוד היום. היה פנדל שלא קיבלנו והפנדל שלהם היה אחרי משיכה ביד של עדן בן בסט. לשופט לא היה משחק טוב וזה לא היטיב איתנו. השחקנים נתנו, נלחמו ובקטע הזה אני יכול להיות אופטימי. לא קל לשחק בסיטואציה בה הקבוצה נמצאת וגם לא ב-10 שחקנים".

קלינגר הוסיף להחמיא לשחקנים: "תמיד כשיש תקופה כזו האוהדים מוחים. הם יכולים לקלל וזה בסדר, אני מסכים. אבל כשהקבוצה נלחמת ומשחקת ב-10 שחקנים בשלב כל כך מוקדם... ניסינו נלחמנו והגענו למצבים. אני יכול לשאוב אופטימיות מהרצון".

"הבעיה העיקרית שלנו הייתה שבמועדון חשבו רק על התקפה במועד ההעברות", הסביר שחקן בקבוצה את היכולת של הקבוצה במחזורים האחרונים. "לניר היה תקציב מסוים והוא היה צריך להביא תחליף ראוי למליקסון. יכול להיות שהיה צריך להביא מגן איכותי על חשבון אחד מהקשרים, אבל זה לא ממש משנה עכשיו".

שחקן אחר אמר: "עזיבת מליקסון היא לא הגורם המרכזי לבעיות שלנו. ניצחנו את אשדוד 0:5 ואנשים אמרו שהקבוצה רצה טוב. ברור שיש לנו בעיה מבחינה הגנתית. שחקנים איבדו ביטחון בכל פעם שהכדור מגיע לרחבה. יש לנו שני מגנים צעירים והאדום לאבי יחיאל בטח לא הוסיף להם. הבעיה כאן היא גם פסיכולוגית. לשחקנם נכנס לראש שקשה לנו לעשות הגנה וזה כדור שלג שיהיה קשה מאוד לעצור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully