וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן מתרחקת מליגת האלופות

האלופה הפסידה להאנובר 3:1 וזו הגדילה את הפער ממנה לחמש נקודות. 79 דקות לאלמוג כהן ב-0:5 של נירנברג

המחזור ה-25 בבונדסליגה הגרמנית נפתח ללא הפתעות. דורטמונד של יורגן קלופ עשתה את העבודה בבית עם 0:1 על לן והגדילה זמנית את הפער בפסגה ל-15 נקודות. האמת, גם בגרמניה כבר אי אפשר למצוא מישהו שמאמין שדורטמונד לא תהיה אלופה העונה ועיקר העניין עובר למוקדים אחרים.

לנוכח מאבק האליפות שבעצם נראה סגור, עיקר המתח עובר למלחמה על המקומות 2 ו-3 המוליכים לליגת האלופות ובמאבק ישיר עליהם גברה האנובר על באיירן מינכן המאכזבת 1:3. לברקוזן שמרה על המקום השני עם 0:3 קל על לברקוזן. גם בתחתית מתנהלת תחרות עיקשת נגד הירידה ושטוטגרט ומנשנגלדבאך מסרבות להיכנע וניצחו.

דורטמונד - פ.צ קלן 0:1

אחרי שבמחזור האחרון היא ניצחה את באיירן מינכן בחוץ (1:3) והגדילה את היתרון בפסגה ל-12 נקודות, לאף אחד בגרמניה כבר אין את הספק הקל שבקלים שדורטמונד תזכה באליפות השנה. הערב, האלופה שבדרך פגשה ביריבה שנמצאת בכושר מצוין (שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים), אבל סימנה עוד וי והשמפניות ממשיכות להתקרר ומחכות לסימן. למי שסופר, הפער בפסגה עלה זמנית ל-15.

אל תתנו לתוצאה להטעות אתכם. המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של דורטמונד ורק יכולת שיא של מיכאל רנסניג בשער קלן מנעה תבוסה. אקס באיירן מינכן רשם הצלות מרהיבות, אבל נכנע בדקה ה-44. סוון בנדר שלח כדור ארוך, מריו גצה נגע קלות ורוברט לבנדובסקי השתלט וירה כדור שטוח לפינה. במחצית השנייה, הדביקו לוקאס באריוס ונורי שאהין כדורים למשקוף כשמגד, קפטן קלן מיליבויה נובאקוביץ' החמיץ ברשלנות את אחת ההזדמנויות הבודדות של קלן במשחק.

האנובר - באיירן מינכן 1:3

אחרי שארבעת המשחקים האחרונים בין השתיים הסתיימו בארבעה ניצחונות של באיירן ובמאזן שערים מדהים של 1:18, האנובר הייתה חייבת לעשות הכנה מנטלית ונראה שהיא עבדה. מוחמד עבדלאווי הנורבגי כבש אחרי מסירה של קונסטנטין ראוש, שבעצמו כבש את השני בדקה ה-51. אריאן רובן צימק בדקה ה-55, אבל סרחיו פינטו סיים חגיגת שערים מהירה עם ה-1:3 של האנובר בדקה ה-62. ברנו האורח הורחק בדקה ה-73 ובאיירן איבדה סיכוי לחזור. עבור האנובר הניצחון הפנטסטי הזה גם ביסס את מעמדה בתוך שלוש המוליכות, כשעל הכוונת מקום בליגת האלופות. באיירן מתרחקת משם.

לברקוזן - וולפסבורג 0:3

ה-2:2 נגד ורדר ברמן במחזור הקודם כנראה הוציא סופית את לברקוזן ממאבק האליפות, אבל במאבק על המקום השני כנראה שלא יהיו לה מתחרות. סטפן קיסלינג, שחזר מפציעה וכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים, כבש גם הפעם, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. זה כבר היה השער השלישי של לברקוזן, שעלתה ליתרון בדקה ה-21 מרגלי לארס בנדר והכפילה עם שער של רנאטו אוגוסטו בדקה ה-29. וולפסבורג המאכזבת מקדימה את הקו האדום בנקודה בלבד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

נירנברג - סט. פאולי 0:5

אחרי שרצף הניצחונות שלה נקטע עם תיקו נגד שאלקה בשבוע שעבר, נירנברג חזרה היום למסלול הניצחונות והיא עשתה את זה בקלות יתרה. פיליפ וולשייד כבש כבר אחרי שלוש דקות וכריסטיאן איגלר הוסיף צמד מהיר בדקות 13 ו-17 כדי לגמור את המשחק בשלב מוקדם, והוסיף צמד בדקות 86 ו-87, כדי לסיים את המשחק עם רביעייה ענקית. אלמוג כהן שיחק 79 דקות לפני שהוחלף על ידי מארק מינטאל.

שטוטגרט - שאלקה 0:1
לשטוטגרט: זדרבקו קוזמנוביץ' (15, פנדל)

מנשנגלדבאך - הופנהיים 0:2
למנשנגלדבאך: פיליפ דאמס (65, פנדל), איגור דה קמארגו (70)

פרנקפורט - קייזרסלאוטרן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully