וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: קרית שמונה העפילה לרבע הגמר

מערכת וואלה! ספורט

1.3.2011 / 20:24

הקבוצה של בן שמעון הביסה 0:4 את הפועל באר שבע, שלא הופיעה. בדש (10), חרסיסיץ’ (34), עמאשה (37) ואבחוצירא (54, פנדל) כבשו

ספורט 5

הפועל באר שבע קיוותה לצאת להפוגה מהצרות האחרונות שלה בליגה, אבל לא ממש מצאה מזור במשחקה בשמינית גמר גביע המדינה. מחזיקת גביע הטוטו עירוני קרית שמונה שיחקה בהילוך ראשון ונשארה עם ניצחון גדול 0:4 שמבטיח לה את המקום בין שמונה האחרונות במפעל. לא הרבה עבודה הייתה לשחקנים של רן בן שמעון, שהסתדרו עם האין הגנה של באר שבע. כעת הקבוצה של ניר קלינגר משלימה ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון (בכל המפעלים) שבהם היא ספגה עשרה שערים.

קרית שמונה פתחה בסערה את המשחק ועלתה ליתרון מהיר בזכות שחקני ההתקפה היצירתיים שלה כאשר ברק בדש היה חתום על הראשון (10). בריאן חרסיסיץ' (34) ו-ויאם עמאשה (37) המשיכו בבליץ על באר שבע, שנראתה כמו קבוצה שהתייצבה למשחק מליגה נמוכה יותר, ושמעון אבוחצירא (54) שנמצא בכושר מצוין, השלים את הרביעי בפנדל.

קרית שמונה עוד ריעננה את ההרכב כדי לאפשר מנוחה לשחקניה לקראת המשך משחקי הליגה, והמחצית השנייה הייתה הרבה פחות אטרקטיבית מבחינת הצופים. לבאר שבע, שפתחה ללא דוד רביבו וליאור אסולין, מחכה מבחן קשה במחזור הקרוב נגד הפועל חיפה, וללא ניצחון בווסרמיל, נראה שהמצב של הקבוצה מבירת הנגב יוסיף להיות קשה.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
ניצלו את החורים בהגנה של באר שבע. שחקני קרית שמונה חוגגים במחצית הראשונה/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! התקפה מסודרת של קרית שמונה התחילה עם ויאשם עמאשה שהזין את שמעון אבוחצירא בכדור מצוין לימין, וזה הוציא רוחב כאשר עמאשה ויתר לברק בדש, שגלגל מצוין פנימה. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 16 - אופיר דוידזאדה הוציא כדור רוחב מצוין מצד שמאל אל מרכז הרחבה, אבל יחיאל צגאי בעט רע מאוד לדני עמוס שעצר.

דקה 32 - עמאשה הכניס כדור מצוין לאדריאן רוצ'ט, שסיים עם בעיטה לשער אבל אוהד כהן הדף לקרן.

דקה 34 - גול! כדור קרן שהוגבה למרכז הרחבה מצא את יניב לביא שהוריד לבריאן חרסיסיץ' שנותר פנוי, ולא התקשה לבעוט מקרוב פנימה, 0:2 לקרית שמונה.

דקה 37 - גול! אופיר חמו הכניס כדור מצוין לאבוחצירא מימין, החלוץ שוב הוציא רוחב והפעם מצא את עמאשה, שהיה פנוי לגמרי וכבש שער נוסף, 0:3 לקרית שמונה.

דקה 54 - גול! וויליאם סוארס הכשיל ברחבה את שמעון אבוחצירא והשופט הצביע ללא היסוס על הנקודה הלבנה. חלוצה של לאריסה לשעבר שלח כדור מצוין לפינה הגבוהה וקבע 0:4 לקרית שמונה.

דקה 72 - אלעד גבאי ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אבל הטיל שלו פספס מעט את המסגרת.

דקה 83 - תומר סויסה לקח בעיטה חופשית וסובב את הכדור לפינה השמאלית, אך לא מצא את המסגרת.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, יניב לביא, אורי שטרית, בריאן חרסיסיץ', אדריאן רוצ'ט, אופיר חמו, שמעון אבוחצירא (שלומי אבוסידריס 60), ויאם עמאשה (תומר סויסה 56), ברק בדש (שיר צדק 68).

הרכב הפועל באר שבע: אוהד כהן, וויליאם סוארס, ריאן אדלי, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, ליאור ז'אן (אביתר אילוז 46), איברהים עבדול ראזאק, יחיאל צגאי, יוסי תורג'מן (ג'יימס ביסו 76), ערן לוי (משה אסולין 46), דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully