וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ראשל"צ: "הליגה חשובה יותר"

בירושלים מוכנים לגביע אך מודאגים ממיקומם בליגה, ראשון מגיעה במומנטום ותעלה בהרכב התקפי (ג', 21:00, 5+לייב)

בית"ר ירושלים תעלה מחר (שלישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5לייב) למשחק הגביע מול הפועל ראשון לציון עם רצון לעשות את המקסימום כדי להעפיל לשלב הבא, אך במועדון מודים כי למרות הרצון להגיע הכי רחוק במפעל, הראש שלהם כרגע נמצא בליגה. המצב אליו נקלעה הקבוצה הפכה את אימת התחתית לשיחת היום במועדון בקרב השחקנים והאוהדים, כשכולם מנסים להתלכד על מנת לנסות ולעצור את כדור השלג השלילי בשבועות האחרונים.

המאמן רוני לוי לא תירגל הרכב באימון היום אך נראה כי יבצע כמה שינויים לעומת ההרכב שפתח בשבת, כאשר תומר בן יוסף צפוי לקבל מנוחה וסמואל יבואה שנעדר היום מהאימון עקב מחלה נמצא בספק ולא יפתח. מי שעשויים לקבל הזדמנות בהרכב הראשון הם שי חדד, ליאור ראובן, משה בן לולו ואביתר ברוכיאן. בסיום האימון לקח רוני לוי את חן עזריאל לשיחה אישית בת מספר דקות בכדי לחזק את ביטחונו של החלוץ שלא הבקיע שער ליגה כבר 10 מחזורים, כאשר אתמול עשה שיחות אישיות עם שי חדד ואלי דסה. בקבוצה החליטו שלא לסכן את עמית בן שושן הפצוע, שלא יהיה חלק מהסגל.

בבית"ר אמרו לקראת המשחק: "הגביע תמיד חשוב למועדון למרות שבמצבנו הליגה חשובה יותר. אנחנו לא רוצים לייצר סינדרלה וחשוב גם לזכור שלמשחק הזה יש השפעה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב והמשך המאבקים בתחתית, במיוחד לביטחון של השחקנים". במועדון לא צופים יותר מ-4,000 אוהדים שיגיעו לטדי מחר.

הרכב משוער: אריאל הרוש: ליאור ראובן, גונזלס, משה מישאלוב, אבי ריקן(אביתר ברוכיאן): עידן טל, הרווה קאז'ה, שי חדד, סטיבן כהן (אבירם ברוכיאן), חן עזריאל, משה בן לולו (יבואה).

בראשון חושבים התקפה

הקבוצה האחרונה מהליגה הלאומית שהדיחה את בית"ר ירושלים מהגביע הייתה הכח רמת גן בעונת 2005/6 בשמינית הגמר. מאמן הכח אז היה אורי מלמיליאן, שפוטר לאחרונה מבית"ר, וקפטן הקבוצה שניצחה בטדי היה רובי רגב, קפטן הפועל ראשון לציון כיום שמגיעה כאנדרדוג לשמינית הגמר. הקבוצה של ניסן יחזקאל הצליחה בשבועיים האחרונים לנצח שתי קבוצות צמרת בלאומית (הפועל רעננה והפועל כפר סבא) ומגיעה במומנטום חיובי ועם אמונה שסיפור העלייה שלה בליגת העל עדיין לא הסתיים.

ראשון לציון צפויה לפתוח בהרכב התקפי בטדי, עם שני חלוצים לפחות, כשהתקווה שהחלק האחורי של הקבוצה, בהנהגת השוער מאיר כהן שהגיע מסכנין, יוכל לעצור את חלוצי בית"ר. עבור דייויד גומז יהיה זה מפגש מול קבוצתו בעונה שעברה, לאחר שהאחרון כבש שמונה שערים העונה בליגה הלאומית. החלוץ השני ינון ברדה הודח עם קבוצתו הקודמת, מכבי באר שבע, בסיבוב ח' באצטדיון טדי מול הפועל ירושלים. עם זאת, ברדה בספק למשחק בגלל מתיחה בשריר, כשרוג'רס קולה עשוי לפתוח במקומו בהרכב. הקבוצה צפויה להביא איתה כ-100 אוהדים לירושלים.

הרכב משוער: מאיר כהן, קובי מוסא, רובי רגב, גל ספיר, איסלאם כנעאן, איתי אלקסלסי, ג'סטין זולו, גיא משפתי, דודו אברהם, רוג'רס קולה (ינון ברדה), דייויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully