וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "כבשנו ארבעה שערים, אבל לא הרשמנו"

אנשי מכבי ת"א לא יצאו מגדרם אחרי ה-2:4 על הפועל אשקלון. מחמאות לפרץ, ביקורת על סידיבה. אזגי תקף את המשקיף

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי שבוע לא שקט בעקבות ההפסד הביתי להפועל חיפה בשבוע שעבר, מכבי תל אביב שבה הערב למסלול הניצחונות בזכות 2:4 על הפועל אשקלון בחוץ. אלירן עטר, שכבש פעמיים והאריס מדוניאנין, עם שער ובישול, הצטיינו אצל הצהובים, כשגם רוברטו קולאוטי מספיק לכבוש ולבשל לפני שהוא הוחלף בדקה ה-62.

סטרול: "אסור לאבד יתרון 0:2"

הצהובים הובילו 0:2 כבר אחרי 14 דקות, אבל אשקלון השוותה במחצית השנייה ומוטי איוניר אמר אחרי המשחק: "הפכנו משחק קל לקשה. קבוצה שמובילה 0:2 אחרי רבע שעה צריכה להיות רגועה ושקטה ולשלוט בקצב. זה לא קרה ובמקום להשתלט על המשחק, נתנו לאשקלון לחזור. בשורה התחתונה לקחנו את הנקודות וכבשנו ארבעה שערים, אבל לא הרשמנו במיוחד".

אבי סטרול הוסיף : "אסור להוביל 0:2 ושיחזרו נגדך ל-2:2 ולא משנה אם זו אשקלון או קבוצה אחרת. נעבוד על זה כדי שזה לא יקרה יותר ונתקן את השגיאות. אני שמח שכבשנו ארבעה שערים, היה כיף לשחק היום והיה פרגון בין השחקנים בחלק הקדמי. שם המשחק זה המשכיות - להמשיך את היכולת בכל שבוע - התוצאות כבר יגיעו".

ריף פרץ זכה למחמאות מהצוות המקצועי על היכולת שלו במשחק, ומנגד ג'יבריל סידיבה עורר כעס בקבוצה מאחר שנראה אפאטי על הספסל, וכשנשלח על ידי איוניר להתחמם על הקווים - הוא נראה חסר חשק ומוטיבציה.

אזגי תקף את משקיף המשחק

גיא עזורי התייחס לכך שאשקלון הפסידה בפעם החמישית ברציפות והיא ממשיכה להסתבך בתחתית: "ברור שזה מתסכל. כשאתה בתקופה קשה אתה צריך לקחת נקודות בשיניים. היום הגענו לבאר... אבל אלו סימפוטים של קבוצת תחתית. על כל טעות אתה סופג וקיבלנו שערים קלים מדי היום. מה שישאיר אותנו בליגה זה יותר קשיחות, שיהיה יותר קשה לשחק נגדנו. עם כדורגל יפה לא נשארים".

תקרית לא נעימה התרחשה הערב במחצית כאשר יו"ר אשקלון, פרוספר אזגי, ניגש למשקיף המשחק יואב שטראוס וניסה לתקוף אותו בשל העובדה שאישר לעיתונאי להיכנס לאיצטדיון.

הסיפור החל כאשר אזגי הבטיח לאותו עיתונאי כי יצטרך לקבל אישור מיוחד בטרם ייכנס למשחק. כשהעיתונאי הגיע הוא קיבל מעטפה עם פתק עליו נרשם "רק באישור פרוספר", עם מספר הטלפון של הבוס האשקלוני. העיתונאי פנה לנציגי התאחדות לכדורגל, שמצדם הפנו את תשומת לב המשקיף שנכח במגרש יואב שטראוס, שטיפל בעניין והכניס את העיתונאי למגרש.

משגילה זאת אזגי, הוא ניגש לשטראוס, אחז במעילו בזעם והחל לצעוק עליו בכעס. מספר אנשים שהיו סביבו תפסו אותו ומנעו את התלקחות הדברים. לאחר מכן הוצא העיתונאי מיציע הכבוד והועבר ליציע האוהדים הרגיל בצד המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully