וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בבית"ר: "אין משטר אימונים, רק רוצים דריכות"

23.2.2011 / 17:52

רוני לוי החליט תחילה לבטל את אימון אחה"צ, אך לא התרצה בבוקר וקיים אימון נוסף. במועדון יערכו שימוע לאיתן מזרחי

המצב הקשה בטבלה נותן את אותותיו בבית"ר ירושלים. במועדון מודאגים מאוד מהסיטואציה שאליה נקלעה הקבוצה והחשיבות של המשחק הקרוב נגד הפועל פתח תקוה לא מפסיקה להדהד בראש של השחקנים ואנשי המועדון, כולל כל הספקולציות האפשריות להשפעה של הפסד בשבת. המאמן רוני לוי מנסה למצוא כל דרך יצירתית אפשרית על מנת להביא לשינוי המיוחל ברמת המשחק של הקבוצה ולאחר שאתמול קיים שני אימונים ותכנן לעשות זאת גם היום.

בבוקר החליט המאמן כי בכל זאת יתקיים רק אימון אחד היום שלאחריו השחקנים ישוחררו לביתם, אך לוי לא ראה באימון את מה שציפה וחש כי אימון נוסף באותו היום יהיה נכון יותר, גם אם הוא יהיה אימון שחרור קל וקצר שישמור את השחקנים בפוקוס הנכון. בבית"ר חזרו ואמרו השבוע כי "אין פה משטר אימונים פשוט כולם כאן רוצים להיות דרוכים ומוכנים לקראת הפועל פתח תקוה ועושים כל מה שצריך כדי שיהיה יותר טוב כי זה לא עוד משחק".

לוי לא תירגל הרכב גם היום וייתכן כי גם השבוע לא יהיה ברור עד לרגע האחרון מהו ההרכב שיפתח. יחד עם זאת, מי שנראה שהמאמן בסך הכל מאוד מרוצה ממנו ומתכוון לשבצו בהרכב הוא הרווה קאז'ה הקונגולזי, כאשר היעדרותו של קובי מויאל משאירה את הקבוצה במצוקה מסוימת בקישור האחורי וקאז'ה פותר אותה, למרות שבקבוצה כבר אמרו כי "לא מדובר בקשר אחורי קלאסי, אלא ה-50:50 יותר והוא נוטה יותר לעלות למעלה, מה שבהרכבים מסויימים קצת חושף אותנו".

אגב, באימון דיברו ביניהם השחקנים על הפועל פתח תקוה ועל הסכנות מולה ובשיחה בחדר ההלבשה השחקנים הקדימו את רוני לוי בהכנה למשחק ואמרו: "דודו ביטון, שכבש מולנו צמד במשחק הקודם כבר לא כאן, אבל מי שמכניס שם את כל הכדורים זה גיא צרפתי וצריך ללחוץ אותו ולא לתת לו חופש כי הם בכושר טוב ודברים מתחילים ממנו". מי שלא ישחקו בשל פציעות הם עמית בן שושן וקובי מויאל.

מחר צפוי להתקיים במועדון שימוע למאמן מחלקת הנוער איתן מזרחי, שהיו"ר איציק קורנפיין בודק טענות של הורי שחקנים לפיהם ילדיהם קופחו היות ולא הסכימו להיות מיוצגים על ידי המאמן. מזרחי מכחיש בכל תוקף את ההאשמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully