וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגמר העידן של רק מכבי חיפה"

אין דרך טובה יותר להעביר את הזמן עד משחק העונה מאשר להאזין לפודקאסט המיוחד שלנו. אלון מזרחי מזהה מהפכה בענף, ומוסיף: "הפועל הטובה בארץ, היא תהיה אלופה"

קובי אליהו

משחק העונה הולך ומתקרב, וגם בפודקאסט שלנו עסקנו בו. אירחנו את אלון מזרחי, מלך השערים של כל הזמנים בליגת העל, שאמר בין היתר כי "במקום אלישע לוי, אני פותח עם חלוץ נוסף. אחת החוליות החלשות של הפועל תל אביב זו ההגנה, ואתה צריך עוד חלוץ על מנת להפתיע את הפועל. הייתי פותח עם גדיר ליד חמד, כי המהירות שלו יכולה לעזור לחיפה מול ההגנה של הפועל".

למזרחי גם היה מה להגיד על הפילוסופיה הניהולית של יענקל'ה שחר, וידו הקמוצה של בעלי מכבי חיפה. "לינעקל'ה יש מה לחשוש מהפועל, ובעונה הבאה גם מכבי תל אביב תעשה לו צרות. יענקל'ה בונה את הקו שלו על הרבה צעירים שעולים ממחלקת הנוער וזה יפה מאוד, אבל הוא צריך להבין שאם יש כוכב בשוק, הוא צריך לשחרר קצת ולהביא אותו. מכבי חיפה במקום הראשון, אבל היא לא משכנעת. הגדולה של מכבי חיפה לאורך השנים הייתה שהיא תמיד שכנעה. יענקל'ה צריך להבין שנגמר העידן שמכבי חיפה שלטה לבד. גם מכבי והפועל תל אביב בתמונה. ואם יש שחקן טוב, הוא צריך לשלם כסף ולהביא אותו".

אירחנו גם את יו"ר הפועל ירושלים בכדורסל, דני קליין, שסיפר על השינויים הניהוליים שעתידה הקבוצה לעבור בחודשים הקרובים. בעניין רענן כץ סיפר קליין כי "הגענו להבנות מסוימות, שלקראת סוף העונה הזו וההיערכות לעונה הבאה דברים יהפכו איתו לרשמיים ונתחיל לעבוד בצורה הדוקה. גם צביקה קציר (נציגו של כץ בישראל) מוזמן להצטרף לדירקטוריון שלנו ברגע שירצה.

"אנחנו מבינים שאם ירושלים רוצה לעלות כיתה, וכדי לגייס תקציבים הרבה יותר גדולים ממה שהיא מגייסת כיום, היא תצטרך להיפרד מהנכס שקוראים לו 'שליטה', ואין עם זה בעיה", הוסיף קליין. "עם גומא אגייאר יש הבנות שהוא רוצה רק לתרום. הוא אדם חיובי, והדברים איתו בשליטה לכל אורך הדרך. לגבי רענן, הוא אמר שביחס להשקעה הכספית שלו הוא רוצה לקבל שווה-ערך במניות. ביום שנשב לחתום הדברים יפורסמו. אין סודות ואין דברים נסתרים. יכול להיות שאפילו יהיו עוד כמה אנשים שייכנסו לסיפור הזה".

כאשר נשאל מה הוא מרגיש ביחס לעובדה שדווקא בשנים בהן איבדה מכבי תל אביב שתי אליפויות, לא הייתה זו ירושלים שהניפה את הצלחת במקומה, השיב קליין כי "בתור יו"ר ואוהד של הפועל ירושלים, אין אחד שיותר מצטער ממני על כך שלא אנחנו זכינו באליפות. מצד שני, מה קרה להפועל חולון מאז שזכתה באליפות? ומה קרה לגליל מאז הזכייה? היציבות שלנו היא ההצלחה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully