וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרסון: "לא הגענו כדי לשחק על ההפרש"

ברצלונה נחתה בארץ לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בחמישי, הכוכב: "אולי אני רוצה קצת יותר מהשאר לנצח פה"

קצת יותר מ-24 שעות לפני המשחק המסקרן ביד אליהו מחר (חמישי), נחתה בארץ ברצלונה שתחל בהכנות לקראת ההתמודדות מול מכבי תל אביב, במה שמוגדר כמאבק על ראשות הבית. מי שבעיקר הצליח להרגיש בבית היה אלן אנדרסון, שעד השנה שעברה עוד לבש צהוב, וכעת הוא מככב אצל אלופת אירופה.

"זה כיף לחזור לתל אביב, כי מזג האוויר מעולה ותמיד כיף להיות פה", אמר אנדרסון לאחר הנחיתה. "יהיה לנו משחק קשה יותר מהפעם שעברה מפני שמכבי היא קבוצה ביתית מצוינת. הם מפרקים קבוצות ב-30-40 נקודות ולכן זה הולך להיות קשה".

אנדרסון נשאל גם אם הוא מרגיש שיש לו מה להוכיח למכבי תל אביב, שוויתרה עליו בסוף השנה שעברה, אך הכוכב, השיב: "אין לי מה להוכיח להם. אני כעת בברצלונה. יש שחקן שלא רוצה להיות בקבוצה שבה אני משחק? כמו שהם רוצים לנצח אותנו, כך גם אנחנו רוצים לנצח אותם, אולי אני קצת יותר. בכל מקרה, אנחנו לא חושבים על ההפרש במשחק".

גם טרנס מוריס, ששיחק במכבי תל אביב, מרגיש טוב לקראת ההתמודדות, ואמר: "המשחק יהיה שונה מהפעם הקודמת שבה שיחקנו נגד מכבי. כל קבוצה עושה שינויים והתאמות, ואני בטוח שגם מכבי עשתה את זה אחרי המפגש הקודם. אנחנו מוכנים ודרוכים למשחק".

מוריס התייחס לקהל, אותו הוא מכיר היטב, ודיבר על מידת השפעתו על התוצאה מחר. "שיחקנו כבר בעבר נגד קבוצות בעלות קהל רב, כמו נגד פרטיזן בלגרד, ולכן אני אני לא חושב שהקהל של מכבי ישפיע על התוצאה, אבל נראה מה יהיה במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully