וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'ורדן: "התנהגותו של גאטוסו פאתטית"

עוזר מנג'ר טוטנהאם לא סלח לקשר על תקיפתו, ואמר: "התקופה הגאה שלי הייתה כששיחקתי במילאן, אני אוהב את איטליה"

בתגובות לעימות הקשה והאלים בין ג'נארו גאטוסו לג'ו ג'ורדן המשיכו גם היום (שישי), כאשר עוזר מנג'ר טוטנהאם אמר ל"דיילי מייל" האנגלי כי "התנהגותו של גאטוסו הייתה פאתטית". זאת אמר ג'ורדן בהתייחסו לדברי הקשר האיטלקי, שטען דרך סוכנו, קלאודיו פסקוואלין, כי הוא שמע את ג'ורדן צועק לעברו במהלך המשחק "איטלקי בן זונה".

"לומר דבר כזה, זו שטות מוחלטת", אמר ג'ורדן. "זה לחלוטין לא נכון וזה לא מוסיף לגאטוסו יותר מדי קרדיט. הוא כנראה לא מבין שהתקופה הגאה ביותר בחיי הייתה כששיחקתי במילאן (1981-3), שבתי עובדת וחייה באיטליה ושאני אוהב את המדינה והאנשים שבה. הוא פשוט מדבר שטויות".

כזכור, גאטוסו דחף את המאמן הסקוטי כשתפס בגרונו, כאשר בסיום המשחק הוא שוב התעמת איתו, כמו גם עם אנשים אחרים בטוטנהאם, בניצחונה 0:1 של הקבוצה האנגלית, במסגרת המשחק הראשון בשלב שמינית גמר ליגת האלופות.

אופ"א פתחה בחקירה בעניין התנהגותו של גאטוסו, אלא שעונשו צפוי להיות קל יחסית לאור מעשיו. גאטוסו אמנם יעמוד לדין משמעתי, אבל יצא בזול, לאחר שנודע כי הוא לא יואשם בעבירת תקיפה, אלא בסעיף קל יותר של התנהגות בלתי ספורטיבית. המשמעות היא שעונשו צפוי להיות קל בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully