וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו משחקים על הלחם שלנו"

17.2.2011 / 17:20

המאמן שב והדגיש בפני שחקני בית"ר ירושלים את חשיבות המשחק בשבת, אך הודה: "לא יודע באיזה הרכב ומערך נעלה"

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) את האימון הלפני אחרון לקראת משחק התחתית החשוב בשבת מול מ.ס. אשדוד. המאמן רוני לוי כינס את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "אני לא צריך לדבר איתכם על חשיבות המשחק, במצב שלנו המשחק הזה הוא על הלחם שלנו. אני אהיה איתכם אמיתי - אני עדיין לא יודע מה יהיה ההרכב ובאיזה מערך נעלה. אנחנו יכולים לעלות עם 4-4-2 וגם 4-5-1, ולכן אנחנו מתרגלים את שניהם למקרה שנרצה לעשות שינוי במהלך המשחק".

באימון עצמו ניסה לוי מספר אופציות כאשר בחלקן שובץ בהרכב גל לוי על חשבון הרווה קאז'ה ששולב אתמול בהרכב. לוי נוסה גם כקשר 50:50 יחד עם שי חדד, כשמושיקו מישאלוב מאחוריהם בקישור וגם כקשר שמאלי בשיטה של 4-4-2. גם סטיבן כהן תורגל בהרכב. יחד עם זאת, נראה כי רק לאחר האימון מחר ולקראת המשחק בשבת יחליט לוי על ההרכב. בכל מקרה, מי שנראה כזה שיקבל את החולצה בוודאות הוא שי חדד, שנראה מלא מוטיבציה באימונים והמאמן מאוד מרוצה ממנו. מעבר להיעדרות של עידן טל ועמית בן שושן, גם קובי מויאל צפוי להיעדר לאחר שבבדיקה שנעשתה לו היום התגלה כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועה וצפוי להיעדר מספר שבועות.

מעבר לקבוצה הבוגרת, גם בקבוצת הנוער ישנה תכונה רבה לקראת משחק הבית בשבת נגד מכבי תל אביב ב-12:00 בבית וגן. ארגון "לה פמיליה" הודיע על תמיכתו בקבוצה במשחק, וחבריו צפויים להגיע ולעודד את הקבוצה הצעירה, במשחק שגם ישודר ישירות בספורט 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully