וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מעוניינת להאריך את חוזהו של דייויד בלו

12.2.2011 / 21:39

הצהובים רוצים ליצור המשכיות לעונה המצויינת, ויציעו לפורוורד חוזה לעונה נוספת. גם הנדריקס צפוי להישאר במועדון

ההצלחה המקצועית של מכבי תל אביב נותנת את אותותיה, וכפי שמסתמן, קברניטי המועדון מחפשים המשכיות בסגל. ל"וואלה! ספורט" נודע הצהובים מעוניינים בשירותיו של דייויד בלו גם בעונה הבאה. בקבוצה לא דיברו עם השחקן לגבי העונה הבאה, אולם לאחרונה התקבלה החלטה להשאירו, כשדייויד בלאט מסביר בשיחות סגורות כי "בלו הוא שחקן משמעותי לקבוצה, ומהווה חיזוק גם בעמדת הישראלים לליגה".

בלו תורם העונה 10.1 נקודות בממוצע למשחק כשהוא קולע ב-46 אחוזים מחוץ לקשת ואוסף 3.4 ריבאונדים בליגה הישראלית. ביורוליג רושם הפורוורד 6.7 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. כזכור, בלו היה זה שעמד במרכזה של ההתגוששות בגמר גביע המדינה השבוע, כשבסיומו הניפו לבסוף הצהובים את הגביע. הפורוורד נאבק עם שחקן ברק נתניה רומאו טראוויס, והיה אחד מארבעה שחקנים שהורחקו בעקבות התגרה המכוערת.

בנוסף לבלו, במכבי תל אביב מרוצים בתקופה האחרונה מהתצוגות של ריצ'ארד הנדריקס, וביקשו מההנהלה שהשחקן, החתום לשנתיים בקבוצה, ימשיך גם בעונה הבאה, כשדייויד בלאט הדגיש כי הוא "מעוניין לראות המשכיות בקבוצה". הבקשה הזו מגיעה כזכור, לאחר שהצהובים כבר היו בדרכם לשחרר את הפורוורד, אך בלאט התעקש להשאירו, והחל לשתפו באופן קבוע במשחקיה של הקבוצה. כמו כן, הצהובים עדיין מעוניינים להאריך את חוזהו של דורון פרקינס וכבר הציעו לו להישאר גם בשנתיים הקרובות, אולם הגארד השיב להנהלה בשלילה לעת עתה, כשהוא מדגיש שהוא מבקש לדחות את החלטתו עד לסיום העונה.

בקבוצה עדיין מאושרים מהזכייה בגביע המדינה, התואר האמיתי הראשון של הקבוצה העונה, וקפטן הצהובים, דרק שארפ, שזכה להרים גביע נוסף סיפר על תחושותיו במועדון: "אני מאוד נהנה במכבי העונה. יש כאן שחקנים עם אופי נהדר, והאופי הנפלא שלהם מתבטא בתצוגות שלנו על המגרש. זה לא ענין של מזל או שזכינו במקרה בגביע, אלא עניין של יכולות מקצועיות ואישיות. עכשיו יש לנו עוד שני תארים ללכת עליהם בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully