וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשל"צ ניצחה את מכבי חיפה 85:96

מכבי ראשל"צ של בירנבוים כבר הוליכה ב-23 הפרש, אך הסתפקה ב-85:96 על מכבי חיפה ורשמה ניצחון חמישי ברציפות

לאחר שנשמע הבאזר למחצית, נשאל אלישי כדיר מה עובר על קבוצתו, שבאותו זמן פיגרה ב-18 הפרש. "מה חדש?", שאל הפורוורד הישראלי, ואכן, מה חדש עם מכבי חיפה? קבוצתו של עמי נאווי ממשיכה להיראות כמו הבדיחה המוזרה של הליגה, והערב (שבת) היא נחלה את הפסדה ה-13 העונה מתוך 17 משחקים, הפעם 96:85 בידי הקבוצה הלוהטת של אפי בירנבוים בדמות מכבי ראשון לציון. ההפסד של חיפה אמנם לא מפתיע במיוחד, אבל מה שמפתיע בכל פעם מחדש הוא הקלות שבה הקבוצה מתפרקת. הערב נכח באולם דני פרנקו, מי שסומן כמחליף אפשרי לנאווי, ומה שבטוח שהוא שג'ף רוזן יזדקק להרבה יותר מזה בכדי להחזיר את קבוצתו לחיים ומהר, אחרת המועדון שלו עלול למצוא את עצמו בקרוב מאוד שוב בליגת המשנה.

ראשון לעומת זאת ממשיכה להוכיח כי כל מי שהספיד אותה בתחילת העונה טעה. לקח זמן לחבורה של בירנבוים להתחבר, אבל משזה קרה, היא לא מסתכלת לאחור. חמישה ניצחונות ברציפות רושמת ראשון לציון, אם כי בירנבוים ועזריו חייבים להיות מודאגים מכך שהקבוצה ממשיכה לאבד יתרונות מבטיחים ברבע האחרון. הפעם, למזלם, הם פגשו בחיפאים, אז זה הסתיים בניצחון, אך לא בטוח שקיפאון שכזה יספיק להם בהמשך. ראשון הוליכה מהפתיחה, כשבפתיחת הרבע השני ניצלה יום מצויין מחוץ לקשת כדי לעלות ליתרון דו ספרתי, בדרך ל-18 הפרש במחצית. ברבע השלישי חצה ההפרש את קו 20 הנקודות, חיפה הצליחה לחזור למשחק בזכות משחק אנמי של המארחים ברבע האחרון וכבר הורידה ל-6 בתוך הדקה האחרונה, אבל למזלה של ראשון לציון, זה לא הספיק.

מהלך המשחק

לנדסברג פתח היטב את המשחק עבור הירוקים, ויחד עם אלישי כדיר העניק לקבוצתו יתרון מוקדם, אבל אז התעורר בשורות ראשון אייל שולמן. הישראלי הצעיר צלף שלשה, רשם סל ועבירה נהדרים, ומיד לאחר מכן חדר שוב על הצבע הרופף של חיפה כדי לקבוע יתרון 13:16. בן שימול וכדיר העבירו את היתרון לאורחים, אבל סוואן עלה מהספסל, צלף שתי שלשות, והוריד את ראשון לציון ביתרון 23:34 בסיום הרבע הראשון. מורגן ומיטשל צלפו שלשה עם פתיחת הרבע השני והעלו את המארחים ליתרון 6. חיפה התקשתה מאוד, החדירות של כדיר לא הובילו לדבר, ואיפשרו למארחים לברוח עם שלשה גדולה של אורלנד בדרך ל-28:38. האורחים פשוט לא מצאו את עצמם, כדיר ביצע עבירה שלישית, אורלנד צלף שלשה רחוקה ומיטשל קבע 33:51 על הבאזר לזכות ראשון במחצית.

אם היה נדמה שחיפה תעלה עם יותר מרץ למחצית השניה, הגיעו מיד 5 נקודות מהירות של מורגן, ושלשה של חנוכי שעלה סוף סוף על הלוח קבעה יתרון 23. חיפה הלכה פנימה אל קילינגסוורת' ורותבארט שהגיבו עם נקודות וצימקו ל-65:50. מיטשל ואורלנד ענו בשלשות פנויות, וקבוצתו של בירנבוים שמרה על פער גדול לקראת הרבע האחרון, 54:71 למארחים בסיום הרבע השלישי. אורלנד לא עצר וצלף שלשה עם פתיחת הרבע האחרון, אבל חיפה לא הרימה ידיים, כשלנדסברג ובן שימול מורידים ל-14 בלבד. ראשון הלכה עם הראש בקיר ושוב חיפשה את הקליעה מבחוץ, אלא שהפעם היא לא פגעה, קילינגסוורת' רשם פעמיים סל והוריד לפיגור 11. ראשון נתקעה, רובינסון פגע עם שלשה, ולנדסברג הוריד ל-6. סוואן עשה את העבודה מהקו, וסולומון הצעיר נכנס וצלף שלשה עם הבאזר כדי להקפיץ את הקהל לרגליו.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: דווין מיטשל (7 ריבאונדים, 5 חטיפות ו-6 איבודים) וריימר מורגן 18 נקודות כל אחד, ארון מגי 14 ו-5 ריבאונדים, יהוא אורלנד (4 מ-9 לשלוש) 13, אייזאה סוואן 12 ו-8 אסיסטים, ניצן חנוכי 9, אייל שולמן (3 מ-3 מהשדה) 7 ו-4 אסיסטים, אור סולומון 3, איגור נסטרנקו 2.

קלעו למכבי חיפה: מרקו קילינגסוורת' 27 (12 מ-19 מהשדה) 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 איבודים, ג'רמיין ג'קסון 15, 10 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, סילבן לנדסברג 13 ו-6 אסיסטים, אלישי כדיר 11 ו-9 ריבאונדים, רוברט רותבארט 10, אבי בן שימול 6, פרנק רובינסון 3, רודני ווב ודרק לואו שיחקו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully