וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרואי כהן חתם בהפועל ת”א

לאחר מו”מ מורכב הודיעו האדומים על החתמתו של קשר קרית שמונה לארבע שנים וחצי. שי רביבו חתם, אנטון קרמאר שוחרר

עכשיו זה רשמי. הפועל תל אביב הודיעה על החתמתו של קשר עירוני קרית שמונה, אלרואי כהן (21) לארבע שנים וחצי. אחרי היום הסוער אתמול (שני), בסיומו אישר אלי טביב את הסיכום שהושג בין בעלי קרית שמונה איזי שירצקי לאחים מוני ומשה הראל, המו"מ בין סוכנו של השחקן רונן קצב וראשי הפועל ידע עליות ומורדות עד שהבשיל לכדי חתימה.

בתחילת השיחות עמדו הפערים על 80 אלף דולר לעונה, כשקצב דרש שכר שנתי של 200 אלף דולר. בסופו של דבר חתם על השחקן על חוזה בסך 150 אלף דולר לעונה כשבכל שנה יגדל שכרו ב-15 אחוז. לאחר החתימה אמר כהן לאתר הרשמי של האדומים: "אני מאושר לחתום במועדון ובקבוצה המצליחה ביותר במדינה. זהו חלום שמתגשם ואני רק מחכה ומצפה להצטרף לאימונים ולחברים החדשים".

כאמור, השחקן חתם בקבוצה עד קיץ 2015 ויצטרף לאימונים ביום חמישי אחרי משחק הנבחרת נגד סרביה. סעיף השחרור של השחקן לחו"ל יהיה זהה לזה של איתי שכטר. כלומר סוכנו של כהן, רונן קצב, ונציגי הפועל יקבעו את הסכום לפני יציאתו לחו"ל. כזכור, קרית שמונה תקבל 800 אלף יורו ותחזיק 20 אחוז מהכרטיס שיקנו לה רווחים ממכירה עתידית. כמו כן תקבל הקריה 20 אחוז ממכירה עתידית של שכטר.

כהן בן ה-21 התבלט כבר בעונת העלייה של קרית שמונה לליגת העל ונכלל בסגל הנבחרת הצעירה, אבל פרץ העונה ואף כיכב נגד אותה הפועל תל אביב בניצחון 2:4 בבלומפילד, בו הוא בישל שני שערים. בהמשך אף זומן לנבחרת ישראל וערך הופעת בכורה במשחק מוקדמות יורו 2012 נגד קרואטיה באצטדיון רמת גן. בסך הכל הקשר ההתקפי כבש העונה שבעה שערים ובישל שישה נוספים.

בנוסף לאלרואי כהן, הפועל תל אביב הייתה אמורה להחתים היום את הקשר האוקראיני אנטון קרמאר (23) שחקנה של פ.צ לבוב שכבש העונה שישה שערים ב-19 משחקים. קרמאר נחת בשבוע שעבר למבחנים בקבוצה, הוחלט לצרפו לסגל לעונה הנוכחית, אך השחרור הבינלאומי שלו לא הגיע והוא חזר לאוקראינה. קרמאר היה אמור לעבור בהשאלה תמורת 150 אלף דולר כשלאדומים הייתה אמורה להיות אופציה לרכוש אותו בקיץ.

גם קשר מ.ס אשדוד, שי רביבו (24), שהתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים, חתם לעונה וחצי בקבוצה. רביבו, שהתאושש מפציעה ממנה סבל, לא שיחק כלל העונה.

יעקב שחר קיבל עדיפות וענה בשלילה

עוד לפני החתימה, הבוקר (שלישי) התברר כי מי שאישר סופית את המהלך היה יעקב שחר שיכול היה לגנוב ברגע האחרון את השחקן מהפועל תל אביב ולהעבירו למכבי חיפה, אך החליט בסופו של דבר לוותר עליו בגלל הסכומים הגבוהים. הכל החל כששירצקי, ערך סיכום בעל פה עם שחר, לפיו למכבי חיפה תהיה זכות סירוב לכל הצעה שתקבל קרית שמונה על השחקן, כששחר יכול היה להשוות את ההצעה ולצרף את השחקן הצעיר לירוקים.

אתמול, אחרי שהפועל תל אביב הסכימה לשלם את הסכומים אותם דרש שירצקי (800 אלף יורו, 20 אחוז ממכירה עתידית של שכטר ו-20 אחוזים ממכירה עתידית של אלרואי כהן), התקשר שירצקי ליעקב שחר ודיווח לו על הסכומים המדוברים. שחר ביקש לחשוב על כך, ולאחר חצי שעה חזר לשירצקי עם תשובה שלילית, והודיע שהוא אינו מוכן לשלם את הסכום הנקוב.

בצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה מהצפון אומנם ידעו כי ישנו סיכוי שאלרואי כהן יעזוב, אך העובדה כי העסקה נסגרה יממה לפני תום מועד העברות תפסה את אנשי הקבוצה לא מוכנים לחיזוק על חשבונו. גורם בקרית שמונה אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "העיתוי של שחרור אלרואי לא היה כל כך טוב, כי יהיה לנו מאוד קשה למצוא מישהו שיחזק את הקבוצה במקומו".

כמו שזה נראה כרגע, צירוף של שחקן זר הוא כמעט בלתי אפשרי, כשגם אופציות מקומיות כמעט שלא נותרו בשוק, במיוחד לאור העובדה כי מדובר ביום האחרון של מועד העברות. מי שעבר היום בבקרה הוא הבלם איתן טיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully