וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הברזילאים סיכמו, לוי יחליט האם להחתים חלוץ

6.2.2011 / 10:38

בגלל הזמן הדחוק, ג'וניור וסילבה סיכמו לפני שהגיעו, המאמן ביקש להתרשם קודם. השבוע: ניסיון לסגור את החוזה של משומר

שני החלוצים הברזילאים, נתן ג'וניור (21) שהבקיע 20 שערים במדי סקונטו ריגה הלטבית, בה שיחק בעבר גם דבאלישווילי, וקלייטון סילבה (24), שהחל באקדמיה של פלמנגו ובעונה שעברה היה מלך השערים בליגה הראשונה של וייטנאם ונבחר בעבר לשחקן העונה בליגה בתאילנד, יגיעו היום להתרשמות במכבי חיפה. בגלל הזמן הדחוק שנותר על סגירת מועד ההעברות, החלוצים סיכמו את התנאים הכספיים שלהם עוד לפני שהגיעו לקבוצה ולוי יצטרך להחליט האם הוא מעוניין להחתים אחד מהם.

על פי הרזומה בלבד, הסיכויים של ג'וניור לחתום גבוהים יותר. אם זה יקרה, לוי ישקול לשחרר את אחד הזרים כשהסיכויים של סיידו יאיא לעזוב הם הגבוהים ביותר מאחר והמאמן כבר הבהיר בעבר שאין לו כוונה לשחרר את פיטר מסיללה, ג'ון קולמה או אנדריי פיליאבסקי, שמגלה יכולת טובה בהגנה. אם יאיא אכן יושאל, בית"ר ירושלים מועמדת לקלוט אותה.

בחיפה מאוד מרוצים מהיכולת שמציג לאחרונה תומר חמד, שכבש אמש את שער הניצחון מול סכנין ומוקדם יותר בשבוע שעבר גם בגביע המדינה. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי ייבדק היום על ידי הצוות הרפואי במטרה לקבל תחזית מדויקת יותר לגבי מצבו הרפואי. כזכור, אמש נטש החלוץ הגיאורגי את שדה המשחק בגלל פגיעה בשריר הירך האחורי. דבאלישווילי העריך שמדובר בקרע, למרות שלפי ההערכה הראשונית מדובר במתיחה. כך או כך, החלוץ צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה ובמצב העניינים הנוכחי, בו גם מוחמד גדיר פצוע, חיפה תצטרך כנראה לצרף חלוץ.

בנושא אחר: חיפה תנסה לסגור השבוע את ההסכם של המגן אייל משומר. למגן הוצע חוזה לארבע שנים, אבל המגן ביקש לשדרג את החוזה הנוכחי שלו ולכן העסקה מתעכבת מעט. לאחר הסיכום איתו תזמן הנהלת הקבוצה את חמד.

השופט הרביעי צביקה לוי ציין בדו"ח השופט כי במהלך המשחק נזרקו חפצים מיציע ג'. היום יתברר אם חיפה תעמוד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully