וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: נעים, שוורץ ודורי יועמדו לדין

6.2.2011 / 13:51

תובע ההתאחדות יעמיד לדין את השלושה בגין הקטטה בדרבי, במכבי יואשמו לוזון וגנון. נעים אישר את החתמת מירלאן מורזייב

אז מה היה לנו כאן? חברי הנהלה ועובדי מועדון שמעורבים בתגרה המונית, מכות בין שחקנים, צוות שופטים שמודיע כי הוא מרחיק שחקן ואפילו חידוש – שופט שעורך סולחה בין שניים משחקני הקבוצה ואולי יבטל את ההרחקה.

תובע ההתאחדות לכדורגל החליט היום להעמיד לדין את מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים בגין סעיף של התנהגות בלתי הולמת, את מנהל המשק של הפועל פתח תקוה אמיר שוורץ בגין הפרת סדר, את שוער הפועל פתח תקוה שניר דורי בגין השתתפות בקטטה, את שחקן מכבי פתח תקוה קובי גנון בגין השתתפות בקטטה, ואת מנכ"ל מכבי פתח תקוה איציק לוזון בגין העלבת שופט.

שוער הפועל פתח תקוה, שניר דורי, סיפר אתמול (שבת) במהלך הארוחה בה חגגו שחקני הקבוצה כי השופט אלי חכמון לקח אותו ואת קובי גנון לשיחת פיוס, זאת לאחר שכבר הודיע לראשי מכבי והפועל פתח תקוה כי השניים הורחקו. "עשו בינינו סולחה והכל נגמר. נראה לי שהאדום מבוטל", אמר השוער. בהפועל לא ידעו עד שעה מאוחרת האם דורי מורחק, אבל בדיקה עם איגוד השופטים העלתה כי ההרחקה שעליה דיבר חכמון בעל פה אינה בתוקף. עם זאת, באתר ההתאחדות עדיין מצוין כי השניים מורחקים, כך שלא ברורה משמעות הפרשנות של דורי.

בהפועל פתח תקוה אמרו הבוקר: "למיטב ידיעתנו דורי לא מורחק וביום רביעי הוא יעמוד לוועדת משמעת בהתאחדות". לאחר המשחק, אגב, התבקש אחד מעוזרי השופט להגיב בנוגע להרחקות, אבל מתברר כי גם בצוות השופטים כנראה לא היו סגורים על ההחלטה. "אין לי מושג מי הורחק, צריך לשאול את חכמון", אמר אחד הקוונים בצאתו מחדר ההלבשה.

דורי עצמו אמר מיד לאחר המשחק: "אני לא יודע שהורחקתי", אבל מאוחר יותר קיבל הודעה מאנשי הקבוצה כי ייתכן מאוד שההחלטה שונתה. סמוך לחצות, לאחר הארוחה המשותפת, קיבלה הקבוצה הודעה סופית בעניין. במכבי פתח תקוה קיבלו אתמול הודעה דומה באשר לגנון ורק בשעות הלילה התברר כי המגן כלל לא מורחק. "זאת הייתה שכונה", הגיבו גורמים בשתי הקבוצות. "השופט לא הודיע לנו מי מורחק ומי לא. היינו בטוחים ששניהם בחוץ".

הבעלים תומר סיני הביע אתמול חרטה על כך שתקף אוהד. סיני אמר אמש: "זרקו לי מקל על הראש, חבל שאף אחד לא ראה את זה. יכול להיות שחרגתי".

אוהדים של מכבי פתח תקוה סיפרו להנהלת הקבוצה כי חבר ההנהלה גל חצור התעמת עם אחד מהם, אבל בהפועל הכחישו למרות התמונות. "חברי הנהלה שהולכים מכות? זה בושה לכדורגל", הגיבו במכבי על האירועים אמש. "היינו צריכים להעדיף שחקנים וחברי הנהלה ממוקד האירוע בכדי למנוע תגרה המונית".

נעים רוצה את מורזייב, חוטה יצטרף?

כפי שפורסם בשבוע שעבר, הבלם דוידה רדצפי נחת להתרשמות בהפועל פתח תקוה ועד מחר, אז יתקיים משחק אימון מול הפועל אשקלון, תתקבל החלטה בעניינו. כזכור, ביום שישי הגיע לאימון הבלם הסרבי שנבחן בסכנין, נינוסלאב מילנקוביץ' יחד עם סוכנו יוסי שרביט. השחקן אכזב במבחנים בסכנין ולא ברור האם נעים יחתים אותו על בסיס אימון אחד.

כפי שפורסם לפני כשבועיים, יהודה חוטה מהפועל תל אביב יגיע לקבוצה אם האדומים יחתימו בלם אחר. בפתח תקוה אישרו הבוקר כי מתקיימים מגעים בין הצדדים. נעים נתן הבוקר אור ירוק להחתים את החלוץ מירלאן מורזייב, וזאת בכפוף לכך שישותף מחר במשחק האימון. חלוץ מלטביה וחלוצים נוספים הוצעו למאמן, אבל בהפועל לא בטוחים שכדאי להחתים שחקנים ללא מבחנים ונעים שוקל את העניין.

עדכון ראשון: 10:30, 06/02/2011
עדכון אחרון: 13:51, 06/02/2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully