וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל ת"א: ישראלביץ' מועדף על פני אלברמן

מלול ואבידור כלל לא יהיו בסגל, עטר כשיר. ידין חוזר לקישור האחורי, תמוז יפתח בהתקפת האדומים (20:45, ער'1 ו-HD)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של מכבי תל אביב בדרבי בליגה הושג ב-9.3.2008, לאחר שיוסי שבחון, היום במדים האדומים, נגח את שער הנצחון בדקה ה-90 של המשחק. מאז ניצחה הפועל חמישה דרבים נוספים ועוד שניים הסתיימו בתיקו.

* העונה כבר נערכו שלושה משחקי דרבי. בסיבוב הראשון בליגה ניצחו האדומים 0:1 משער של ערן זהבי ובגביע הטוטו נערכו שני משחקים כאשר הפועל ניצחה בראשון 2:3 ומשחק נוסף הסתיים בתיקו 3:3 על הדשא ובבית הדין נפסק ניצחון טכני לצהובים.

* שלושת המאמנים שהיו על הקווים, משני הצדדים, בדרבי הקודם, לא יהיו נוכחים בדרבי הנוכחי. אבי נמני ויוסי מזרחי שסיימו את תפקידם במכבי, ואלי גוטמן מאמן האדומים שעבר אירוע לב ונצטווה לנוח במשך ארבעה שבועות.

* דביר שמעון, עוזר השופט ששובץ לדרבי, שובץ העונה פעמיים למשחקי הפועל תל אביב ובשני המקרים האדומים הפסידו בבלומיפלד - 4:2 לקרית שמונה ו-2:0 לאשדוד.

* במכבי תל אביב, לעומת זאת, שמחים קצת יותר שכן שמעון שובץ לשלושה משחקים של הצהובים העונה, בהם היא סיימה בתיקו 0:0 בחוץ עם הפועל חיפה וניצחה פעמיים בבית, 0:2 את בני יהודה ו- 0:1 את בית"ר ירושלים.

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

בשורות חיוביות לצהובים. אלירן עטר, ששלשום (שישי) לא התאמן בגלל פציעה, קיים היום אימון מלא, והוא צפוי לפתוח בחוד של המארחת. עטר יתופקד באגף שמאל לצד מאור בוזגלו, כשאת חוליית הקישור ישלימו ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין וגיז'רמו ישראלביץ' שמועדף על פני גל אלברמן. המאמן מוטי איוניר כנראה יציב את דימיטאר רנגלוב לצידו של עטר. צמד הבלמים אבי סטרול וסאבו פאביצ'ביץ' כשירים וישחקו במרכז ההגנה, כשהמגנים יהיו קלמי סבן (במקום מלול המאכזב) ויואב זיו. לאור יכולתם המאכזבת, איוניר הדיח מהסגל את מלול ואבידור, שהציגו משחק חלש מאוד בגביע. מי שזומן במפתיע הוא חלוץ קבוצת הנוער מואנס דאבור, שנמצא בכושר מצוין. כמה מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון, עודדו את השחקנים ודרשו מחויבות לקרב העירוני החשוב.

איוניר אף ויתר על תדריך וידאו ודיבר עם השחקנים בעיקר על רצון ומחויבות: "אנחנו צריכים להיות ביחד ואתם צריכים להראות חוזק קבוצתי. צריך להאמין שאפשר לעשות את זה".

הפועל תל אביב:

כ-300 אוהדים רעשניים הגיעו לאימון המסכם של הקבוצה במטרה לעודד ולדחוף את הקבוצה לקראת הדרבי. מהשחקנים הם ביקשו: "נצחו גם בשביל אלי גוטמן". על פי האימון עצמו, נראה שיוסי אבוקסיס מתכנן שינוי אחד לעומת ההרכב שניצח את מכבי נתניה בשבוע שעבר. סלים טועמה יירד לספסל ואביחי ידין יפתח על חשבונו. בכך יחזור אבוקסיס למערך המקורי של הקבוצה, כשערן זהבי יתופקד כקשר השמאלי. טוטו תמוז, שלא נמצא בתקופה טובה, יפתח בחוד לצידו של בן שהר.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין

הקשר הבוסני חזר לחייך מאז הגעתו של המאמן איוניר. מדוניאנין קיבל ממאמנו את המפתחות בקישור ולמרות שהוא כבש העונה כבר שבעה שערים, הוא עדין לא ניצח אף משחק באמת גדול עבור הקבוצה. למרות השערים רואים בו עדין כפוטנציאל שלא לגמרי מומש העונה. הדרבי הזה הוא הזדמנות מצויינת עבור 'מדו' לכבוש מול איצטדיון מלא בצהובים ולפרוע כמה שטרות מהכסף הגדול ששולם עבורו בקיץ.

הפועל תל אביב: אביחי ידין

הקשר האחורי הועדף בהרכב למרות ירידה חדה ביכולת שלו העונה ויש לו הרבה מה להוכיח. בדרבי, לידין תהיה משימה קשה לעצור את שחקני מרכז השדה הטכניים והחזקים שמנהלים את המשחק של מכבי תל אביב. בנוסף, הקשר ייאבק גם נגד הסטטיסטיקה. בארבעת המשחקים בהם פתח ידין לצידו של שי אבוטבול בקישור האחורי ניצחה הפועל רק פעם אחת - את הפועל אשקלון החלשה. האם דווקא בדרבי ידין יחזור ליכולת המרשימה מהעונה שעברה?

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', אבי סטרול, יואב זיו, גיז'רמו ישראלביץ', ג'יבריל סידיבה, האריס מדוניאנין, מאור בוזגלו, אלירן עטר, דימיטאר רנגלוב.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, טוטו תמוז, בן שהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully