וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אלירן עטר לא התאמן, רנגלוב צפוי לפתוח

חלוץ מכבי ת"א סובל מפציעה, אך עשוי להיות כשיר לדרבי. הבולגרי יהיה כנראה בהרכב. אימון מלא לפאביצ'ביץ' וסטרול

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת הדרבי התל אביבי הקריטי שייערך ביום ראשון במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. מהאימון היום נעדר החלוץ אלירן עטר כנראה בשל מתיחה במפשעה. אמש נטש עטר את האימון לפני סופו, ובקבוצה מנסים שלא להעמיס עליו יתר על המידה כדי לא לגרום לפגיעה חמורה יותר. עם זאת, עטר צפוי לקחת חלק באימון המסכם ביום שבת ונראה שהוא יהיה בכל זאת כשיר לדרבי התל אביבי, גם אם זה אומר שהוא יפתח על הספסל.

לעומת זאת, המאמן מוטי איוניר קיבל בשורה טובה, לאחר שצמד הבלמים סאבו פאביצ'ביץ' ואבי סטרול השלימו אימון מלא והם צפויים לפתוח בהרכב. פאביצ'ביץ' התאושש מפציעה באיזור גיד האכילס ואילו סטרול חש הקלה במתיחה באזור המפשעה, והשניים ערכו כאמור אימון מלא, לראשונה השבוע.

על פי התרגול הטקטי נראה שאיוניר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת זה שפתח עימו ביום שלישי, בהפסד במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה להפועל פתח תקוה. קלמי סבן יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של דור מלול, בעוד שגל אלברמן יתופקד בקישור האחורי על חשבונו של שרן ייני, לצידו של ג'יבריל סידיבה.

על פי האימון נראה כי הרביעייה הקדמית תורכב מהאריס מדוניאנין, שלא שיחק בגביע בשל צבירת כרטיסים צהובים, וישחק מתחת לחלוץ רוברטו קולאוטי, כשדמיטאר רנגלוב אמור להיות מתופקד בצד שמאל ואילו ומאור בוזגלו בימין. במידה שעטר יהיה כשיר הוא עשוי לפתוח על חשבון רנגלוב. כאשר אפשרות ריאלית שנשקלת היא תפקודו של רנגלוב כחלוץ במקום קולאוטי, כאשר יואב זיו ישחק בצד שמאל של הקישור ואילו רוני גפני כמגן שמאלי.

אמש נערכה אסיפה טקטית מיוחדת לשחקני ההגנה והקישור האחורי בלבד, בה הם קיבלו דגשים לגבי משחק ההגנה של הקבוצה. ביום שבת ייערך האימון המסכם של הקבוצה בקרית שלום לפני המשחק, אליו צפויים להגיע כ-14,500 צופים לאחר שכל הכרטיסים להתמודדות המעניינת כבר אזלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully