וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - בני יהודה: סמואל יבואה יורד לספסל

יכולתו החלשה של החלוץ לא הותירה ברירה, עזריאל יחליפו (ש', 19:10, ספ'2). קשטן יבצע מיני מהפכה עם הרכב הגנתי במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* סמואל יבואה אמנם יפתח על הספסל, אך לתשומת לבו של רוני לוי: החלוץ מצטיין נגד הזהובים כאשר כבש נגדם 7 שערים ב-11 משחקים.

* התוצאה הגבוהה ביותר במשחקים בין הקבוצות הייתה בעונת 1993/4, כשהזהובים ניצחו בבלומפילד 2:8. מאמן בית"ר דאז היה דרור קשטן.

* מאמן בית"ר רוני לוי היה שחקן מרכזי בבני יהודה בעונת האליפות היחידה שלה ב-1989/90.

* בעונה שעברה ניצחה בני יהודה פעמיים בטדי, פעמיים בתוצאה זהה של 0:2, פעם בליגה ופעם במסגרת גביע הטוטו.

* בני יהודה הפסידה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים (בנוסף לשני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

* בני יהודה ניצחה רק משחק חוץ אחד העונה נגד הפועל באר שבע במחזור השני.

* בני יהודה כבשה העונה רק חמישה שערי חוץ .

* אביב חדד (27) וחסן אבו זייד (20) – חוגגים היום (שישי) יום הולדת.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם לקראת משחק התחתית מחר נגד בני יהודה בטדי. המאמן רוני לוי חזר וסיפר לשחקניו על מצבה הלא טוב של הקבוצה בטבלה והחשיבות הגדולה של ניצחון במשחק מחר, ששוב, שם דגש על כך שהמפתח הוא עמידה נכונה, שמירה על העמדות והימנעות ממצב בו ההגנה חשופה אל מול התקפות בני יהודה. לאחר שנתן בשלושת המשחקים האחרונים קרדיט לסמואל יבואה וניסה להחזירו לתלם, היכולת החלשה של הגנאי לא מאפשרת למאמן יותר מדי ברירות. במטרה לנסות ולשפר את המחץ בחלק הקדמי יועבר חן עזריאל לעמדת החלוץ במקום יבואה, כאשר אבירם ברוכיאן ישובץ מאחוריו כשחקן חופשי. מעבר לכך, לוי שומר על יציבות ההרכב ששיחק בשני מחזורי הליגה האחרונים, ומחזיר להרכב את משה מישאלוב וקובי מויאל שנעדרו ממשחק הגביע עקב צהובים.

רוני לוי הציג לפני האימון לשחקנים וידאו של המשחק בין בני יהודה להפועל אשקלון ואמר להם: "בני יהודה לא קבוצה חלשה, והמיקום שלה לא משקף. היא קבוצה טובה שנמצאת בבעיה מסויימת אבל צפוי לנו משחק קשה מאוד ואם נסטה ממה שעשינו במשחקים האחרונים נשלם על זה". לוי רצה להראות לשחקנים גם וידאו מהמשחק עם מכבי חיפה אך בשל תקלה טכנית זה נדחה לסיום האימון, שם החמיא להם על העמידה וההקרבה נגד חיפה.

מי שלא ישחק מחר יהיה דן איינבינדר, שנפגע בכתפו במשחק הגביע וייעדר כשלושה שבועות. איינבינדר, שלו זו פציעה חוזרת בכתף, נראה על סף דמעות לאחר המשחק. בכל מקרה, לאחר מספר מקרים בהם חזר ונפצע, השחקן יצטרך להיות סבלני ולהשלים מנוחה רצופה של מספר שבועות לפני שיחזור להתאמן. עמית בן שושן, שנפגע במשחק הגביע, חזר להתאמן היום וצפוי לפתוח בהרכב, כמו גם עידן טל שסבל ממתיחה במפשעה לאחר המשחק הגביע.

בני יהודה:

אחרי התבוסה המחפירה 4:1 למכבי נתניה בגביע המדינה, צפוי המאמן דרור קשטן לערוך מספר שינויים בהרכב. לירוי צעירי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, ישובו לקישור האחורי. עוז ראלי יתופקד בקישור, כמו במשחק הגביע, כשאיציק עזוז, שגם פתח בקישור, יחזור לתפקידו כמגן. חסן אבו זייד הפצוע ימשיך להיעדר מהסגל.

על פי האימון המסכם של הקבוצה, נראה כי מי שישלם בין היתר את מחיר התבוסה בגביע יהיה פדרו גלבאן, שכמו משה ביטון, צפוי לפתוח על הספסל במשחק. קשטן מתכוון לעלות במערך של שחקנים הגנתיים. עוז ראלי יתופקד בקישור, כאשר שלומי לוי ישחק באגף ימין של ההתקפה, בעוד ג'ורג' אמסיס, שכבש את השער המצמק בנתניה, יפתח בצד שמאל.

קשטן לא הרבה במילים באסיפת הקבוצה, ואמר לשחקניו: "אין לי יותר מדי מה להגיד לכם. הגיע הזמן שאתם תדברו על המגרש".

בתוך כך, ממשיך הגנאי הצעיר אפום אדוארד להתאמן במדי הקבוצה, כאשר ההכרעה בצוות המקצועי צפויה ליפול בינו לבין ננאד מרינקוביץ' הסרבי, שמאוד הרשים את אנשי המועדון. במידה שיוחלט ללכת על מרינקוביץ', הוא ינחת בישראל לחתום ללא מבחנים.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

בית"ר של רוני לוי עומדת נכון אך תקועה בחלק הקדמי. השחקן היצירתי ביותר בקבוצה יקבל ביום שבת את האפשרות להיות שחקן חופשי ולהביא לשינוי בנקודה זאת. מבחינתו מבחינת בית"ר הגיע גם הזמן שהוא יעשה זאת.

בני יהודה: פיני בלילי

בשבוע שעבר היה בלילי אחד מהגורמים הבולטים לניצחון הביתי על אשקלון, לאחר שבישל את שני השערים לזכות הקבוצה. יחד עם זאת ממשיך המאמן דרור קשטן לצפות מבלילי שישתתף גם במלאכת הכיבושים, דבר אותו עשה רק פעמיים העונה, מאז שהגיע לשכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, משה מישאלוב, עמית בן שושן, עידן טל, אבירם ברוכיאן, חן עזריאל.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דין מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, לירוי צעירי, עוז ראלי, שלומי לוי, ג'ורג' אמסיס, פיני בלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully