וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0

וואלה! ספורט

30.1.2011 / 22:40

רוני לוי נטרל לחלוטין את קבוצתו לשעבר, שהתקשה לייצר מצבים ואיבדה את הפסגה. גולסה נגח למשקוף בדקה ה-85

ספורט 5

לפני שנתיים, במשחק הבכורה של רוני לוי כמאמן מכבי פתח תקוה, הוא ניצח את מכבי חיפה 0:2. הערב (ראשון) ערך לוי את משחקו הביתי הראשון בבית"ר ירושלים, אמנם לא ניצח שוב את הקבוצה אותה הוביל לשלוש אליפויות רצופות, אבל מנע מהירוקים להעפיל בחזרה למקום הראשון עם 0:0 טקטי תחת גשם סוער. מכבי חיפה נותרה הקבוצה היחידה שלא הפסידה בחוץ העונה ואלישע לוי שוב לא נוצח בטדי, אך על שתי הנקודות שאבדו הם עוד יכולים להצטער בהמשך הדרך.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
טביעת האצבע שלו מורגשת. רוני לוי/ברני ארדוב

מכבי חיפה זכרה בית"ר ירושלים מפוזרת עם מרכז שדה פרוץ, אבל קיבלה משריקת הפתיחה יריבה מאורגנת בה כל שחקן מודע למטלות הטקטיות שלו. כמו שהייתה מכבי חיפה של רוני לוי, מינוס האיכויות בחלק הקדמי. קובי מויאל היה אמון על ההקרבה ומשה מישאלוב הפתיע עם מסירות עומק קטלניות שהתווספו לחילוצי הכדור במרכז השדה, אך חן עזריאל לא היה מספיק חד וסמואל יבואה שוב נראה מבולבל מתקופת הבצורת שנמשכת כבר יותר מסיבוב.

הירוקים, שפתחו טוב יותר ודעכו ככל שהגשם התגבר, התקשו לייצר מצבים והסתמכו בעיקר על פעולות אישיות של אייל גולסה (טוב מאוד) ותומר חמד באגפים. אריק בנאדו הקרין מניסיונו על אנדריי פיליאבסקי בחלק האחורי, וברגע האמת גם חילץ באלגנטיות כדור שעזריאל היה צריך להפוך לשער יתרון. שתי הקבוצות ביטלו אחת את השנייה ברוב דקות המשחק, והמאמנים ניסו לשבור את המסגרת עם הכנסתם של עידן ורד אצל האורחים ואבירם ברוכיאן השב מפציעה אצל המארחים. ורד אכן ביצע את המהלך המיוחל בדקה ה-85, אך הנגיחה של גולסה פגשה את המשקוף ולאחר מכן גם ולדימיר דבאלישווילי נעצר אצל אריאל הרוש. על המשחק הזה, מסתבר, נכתב 0:0.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 3: קטן הכניס כדור עומק נהדר לחמד, אבל החלוץ שהיה בעמדה קורצת לא הצליח להשתלט על הכדור.

דקה 17: גולסה עם מהלך נאה באגף השמאלי, אבל שוב הוא לא דייק בכדור האחרון.

דקה 24: השליטה של הירוקים נמשכת, אבל ללא מצבים ממשיים מול השער. הפעם דבאלישווילי זז הצידה ובעט הרחק מעל השער מזווית קשה.

דקה 27: הנה הזדמנות ראשונה. בוקולי התחמק מהשמירה ובעט חזק מ-18 מטרים, הכדור חמק סמוך לקורה.

דקה 29: עזריאל קיבל מסירה נהדרת ממישאלוב ונותר מול דוידוביץ', אבל בנאדו בגלישה נהדרת חילץ בצורה נקייה את הכדור והציל שער. דוידוביץ' נפגע והתאושש.

דקה 37: חמד עבר נהדר את בן יוסף בצד שמאל, נכנס לרחבה ומזווית אלכסונית חיפש את החיבורים הרחוקים והחטיא את המסגרת.

דקה 38: מויאל ניסה לבעוט מ-25 מטרים, דוידוביץ' קלט ללא קושי.

דקה 40: כדור עומק נפלא של מישאלוב לעזריאל השאיר את החלוץ במצב טוב, אבל דוידוביץ' הדף ביד שמאל את הטיל של החלוץ למרכז השער. המצב הטוב במשחק עד כה.

דקה 52: מישלאוב הפתיע עם בעיטה מ-30 מטרים למרכז השער, דוידוביץ' היה במקום כדי להדוף.

דקה 55: פעולה נפלאה של גולסה בצד שמאל הסתיימה בהגבהה של משומר מן העבר השני, ונגיחה רעה של דבאלישווילי מעל השער.

דקה 58: ורד נכנס במקומו של בוקולי וזכה בתשואות רמות גם מאוהדי בית"ר ירושלים.

דקה 85: אחרי דקות ארוכות ללא מצבים, ורד הגביה מימין וגולסה החופשי נגח מחמישה מטרים למשקוף. איזו החמצה!

דקה 90: אזולאי העביר כדור רוחב משמאל, דבאלישווילי גלש אל הכדור והרוש זינק ומנע בגופו שער ניצחון דרמטי מהירוקים.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, כריסטיאן גונזלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל (אבירם ברוכיאן, 62), משה מישאלוב, עמית בן שושן, עידן טל, חן עזריאל (משה בן לולו, 89), סמואל יבואה (שי חדד, 83).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, אנדריי פיליאבסקי, אריק בנאדו, טאלב טואטחה, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי (עידן ורד, 58), אייל גולסה (שלומי אזולאי, 86), יניב קטן, תומר חמד (סיידו יאיא, 68), ולדימיר דבלאשווילי.

איש המשחק: משה מישאלוב

הקשר האחורי שחזר לליגת העל אחרי עונה אחת בקפריסין, הציג את משחקו הטוב ביותר העונה דווקא מול הקישור הדומיננטי של מכבי חיפה. מישאלוב ניקה בשקט את מרכז השדה, זכה בקרבות פיזיים מול ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי וגם הפתיע את הגנת האורחים עם שתי מסירות עומק נפלאות שחן עזריאל לא הצליח להפוך לשער. מישאלוב הוא שחקן של מאמן, ונראה כי רוני לוי מצא את האיש שלו בקישור ההגנתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully