וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי קבוצות מספרד מתעניינות בג'רמי פארגו

הנהלת מכבי ת"א תנסה להשאיר את הרכז שדורש שדרוג לשכרו. סוכנו הגיע ארצה לדון בפרטים, הצדדים עדיין לא הגיעו לסיכום

לפני מספר ימים נודע כי מכבי תל אביב הציעה לג'רמי פארגו להמשיך בשורות הצהובים. ל"וואלה! ספורט" נודע כי החוזה אותו הציעה מכבי תל אביב לשחקן הוא לשנתיים, אולם נראה כי סגנית האלופה הצהובה היא לא היחידה שמחזרת אחר הרכז האמריקאי, כאשר שתי קבוצות מספרד הביעו עניין בשחקן לעונה הבאה. סוכנו של פארגו, בראד איימס, שהה בימים האחרונים בארץ. איימס וסוכנו הישראלי של השחקן אבי זילברמן קיימו שיחות עם קברניטי מכבי תל אביב, אך בינתיים הצדדים לא הגיעו לסיכום על הארכת חוזהו, שכן האמריקאי, שמוערך מאוד על ידי דייויד בלאט, מבקש שדרוג לשכרו. לאחר השיחות עם הצהובים טס איימס לספרד.

ההצעה לפארגו מגיעה לאחר שלפני מספר שבועות הציעה מכבי לדורון פרקינס להאריך את חוזהו, תוך שהיא מציעה לגארד המשתכר כ-344 אלף דולר לעונה שדרוג בשכרו, אולם מהלך זה נתקל בקשיים לאחר שפרקינס השיב להנהלה בשלילה לעת עתה, כשהוא מדגיש כי בכוונתו לדחות את ההחלטה על עתידו לסיום העונה.

גם צ'אק אידסון נמצא בתכניות של הקבוצה לעונה הבאה, ומגעים ראשונים בין הצדדים כבר התקיימו. "בלאט מאוד מעריך את אידסון ואת יכולותיו המקצועית", הסביר גורם בקבוצה בשיחה עם וואלה! ספורט. אולם גם כאן, גורם במועדון טוען כי הסוגיה הכספית עלולה להערים קשיים על ביצוע המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully