וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צמד זרים גאורגים יגיעו למבחנים

25.1.2011 / 21:53

הקשר זוראב ארזיאני (23) והבלם אדיק סאדזאיה (29) ינסו להרשים את אלישע לוי. הירוקים סיימו ב-2:2 עם דינמו קייב

שני שחקנים זרים מגאורגיה צפויים לנחות הלילה (שלישי) למבחנים במכבי חיפה. הראשון הוא הקשר זוראב ארזיאני (23, 1.78 מ') מקבוצת פ.צ. מקצ'קאלה הרוסית, ששיחק בעברו ברובין קאזאן. השני הוא הבלם אדיק סאדזאיה (29, 1.78 מ') מקבוצת מיזגי נובוגרוב הרוסית, ששיחק בעבר בדינמו טבליסי, טורפדו מוסקבה וכן רשם 7 הופעות בנבחרת הבוגרת של גאורגיה, אם כי הופעתו האחרונה היתה בשנת 2002.

מכבי חיפה ודינמו קייב סיימו את משחק הידידות שנערך היום ביניהן באילת ב-2:2. אנדריי ירמולנקו העלה את האורחים ליתרון 0:2 מצמד שערים שלו כבר בדקה השביעית, כשהשער השני נרשם לחובתו של הבלם הנבחן דניאל זלטקוב, שמסר את הכדור לחלוץ היריב.

קייב שיחקה טוב בחצי השעה הראשונה וכמעט כבשה את השלישי, אבל בדקה ה-31 ולדימיר דבאלישווילי כבש מקרוב כשהשתלט על כדור חוזר, לאחר שהשוער אלכסנדר שובקובסקי הדף בעיטה של שלומי אזולאי. עד ההפסקה לא ניצלו אייל משומר ושלומי אזולאי הזדמנויות טובות להשוות את התוצאה. ממש לפני המחצית נפסל לקייב שער בטענה לעבירה.

קייב עלתה למחצית השניה עם הרכב חסר מאוד וגם אלישע לוי ביצע לא מעט שינויים. אמיר אדרי, שי מימון, סארי פלאח, ג'ון קולמה ואלכסנדר זהבי נכנסו למגרש. סיידו יאיא ועידן ורד החמיצו בהמשך ממצבים נוחים, אבל את שער השיוויון כבר דווקא זהבי הצעיר, שבעט כדור מצוין לחיבורים. זלטקוב הבולגרי שלא הרשים לא יצטרף כנראה לקבוצה, אבל ייתכן שימשיך להיבחן.

"הגענו לאילת לא רק כדי לשחק אלא לגבש את הקבוצה ולהיחשף בפני קהל שאינו יכול, מסיבות אובייקטיביות, לראות אותנו במהלך העונה", סיכם אלישע לוי. "מאות הצופים חיממו לנו את הלב והוכיחו שיש לנו גם בדרום הרחוק אוהדים שאוהבים אותנו. הם ואנחנו נהנינו ממשחק טוב מול קבוצה מהרמות הגבוהות באירופה. עמדנו במבחן, יצאנו מפיגור משמעותי והצלחנו לחזור למשחק. אני מרוצה מיכולתם של השחקנים". לגבי זלטקוב, הוסיף לוי: "אמשיך לעקוב אחר יכולתו ולהתרשם ממנו בתקופה הקרובה".

שי מימון יילחם על מקומו

שי מימון לא מתכוון לעזוב את מכבי חיפה, כך עולה מתוך שיחות שקיים הבלם עם חבריו לקבוצה עוד לפני ובמהלך ההמראה לאילת, שם כאמור פגשה הקבוצה את דינמו קייב. מימון, אמר לחבריו: "אני יודע מה המקום שלי ומתכוון להילחם. אם זה יקרה, אין שום סיבה שלא אהיה בהרכב".

כזכור, לאחר הניצחון על בני יהודה, משחק שבו אנדריי פיליאבסקי תפס את המשבצת של מימון בהרכב, התייחס אלישע לוי לסוגיית אי הכללתו של הבלם בהרכב ואמר: "הוא לא צריך לקבל הסברים". סוכנו של השחקן, דדה חדד, אמר הבוקר: "מימון שחקן של מכבי חיפה. צריך לזכור שהוא היה פצוע וכנראה שאלישע לוי העדיף לשמור עליו. נכון להיום, הוא לא ביקש לעזוב ולכן מתכוון לעשות זאת. האפשרות היחידה שיעזוב הוא אם תגיע הצעה שמכבי חיפה לא תוכל לסרב לה. כרגע אין הצעה כזאת והוא נשאר בקבוצה. בעניין המקצועי, נכבד כל החלטה של המאמן".

במכבי חיפה טוענים כי עד כה לא התקבלה הצעה רשמית מאומוניה ניקוסיה, שהוזכרה בשבועות האחרונים כמועמדת לקלוט את ג'ון קולמה. כזכור, אתמול בשעות הבוקר התפרסמה ידיעה בתקשורת הקפריסאית לפיה ראשי המועדון מתכוונים להגיע לישראל ביום רביעי על מנת להחתים את השחקן, אך דובר המועדון הכחיש באתר אחר כי יש כוונה לסכם עם השחקן. אם נציגיה יגיעו לארץ, הם יצטרכו להגיע הצעה מפתה מאוד כדי שחיפה תסכים לשחררו. המאמן אלישע לוי שהטיל וטו על מעברו הבהיר את עמדתו בעניין המקצועי לראשי הקבוצה.

(עדכון ראשון: 11:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully