וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו גלינדו סיכם עקרונית בהפועל ר"ג

24.1.2011 / 13:24

החלוץ הבוליביאני, המשתייך לסגל נבחרת ארצו, צפוי לנחות בישראל בקרוב. אסוס החל להתאמן. ברוך עשוי להישאר המאמן

החלוץ הבוליביאני רוברטו גלינדו, שסיכם עקרונית את תנאיו בהפועל רמת גן, צפוי לנחות בישראל בשבוע הבא למספר ימי התרשמות במועדון. אמש (ראשון) נערכה פגישה נוספת בין נציגו של החלוץ בארץ, ניר אמיר, לבין ראשי הפועל רמת גן, ובה למעשה נסגרו הפרטים הכספיים ונשלחה הצעה לחלוץ עצמו, הנמצא בבוליביה.

ביומיים הקרובים אמורה הנהלת המועדון מרמת גן להמציא את המסמכים הנדרשים להכנת אשרה עבורו, ובתחילת השבוע הבא הוא עשוי לנחות בישראל. תחילה סירב גלינדו להגיע למבחנים בקבוצה, אולם כעת נראה כי קיימת הסכמה בין הצדדים והוא צפוי לחתום ברמת גן, בכפוף כמובן לבדיקות רפואיות שיעבור כשיגיע ארצה. אם יחתום, יהיה גלינדו שחקן הרכש השביעי שמצטרף לרמת גן במהלך חלון ההעברות הנוכחי של חודש ינואר.

גלינדו, ששיחק העונה במדי אוניברסיטריו סן פרנסיסקו מהליגה הבוליביאנית וכבש בה 22 שערים ב-35 הופעות, סיים את הליגה בארצו בתחילת ינואר וכעת הוא שחקן חופשי. החלוץ זומן לסגל נבחרת בוליביה לקראת משחק הידידות נגד לטביה ב-9 בפברואר. במידה שיחתום, תצטרך רמת גן לשחררו לטובת המשחק שייערך בטורקיה.

בתוך כך, בקבוצה החל להתאמן הקשר ג'ונתן אסוס שגם חתם. חוזהו של אסוס צפוי לעבור השבוע בבקרת התקציבים והוא אמור לעמוד לרשותו של המאמן איציק ברוך כבר במשחק הליגה הקרוב נגד עירוני קרית שמונה באצטדיון וינטר במסגרת המחזור ה-20.

נכון לעכשיו, ברמת גן הקפיאו את החיפושים אחר מאמן בכיר לקבוצה, כאשר בשלב הזה ראשי המועדון סומכים לגמרי על איציק ברוך המשמש כעת כמאמן זמני לאחר שכיהן קודם כעוזרו של צביקה צמח שהתפטר מתפקידו. ברמת גן הבהירו לברוך כי הוא זה שיעמוד על הקווים גם במשחק נגד קרית שמונה, ונראה כי אם ישיג תוצאות טובות גם במשחקים הקרובים לאחר התיקו 0:0 נגד הפועלעכו, הוא עשוי להישאר המאמן, לפחות עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully