וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "רוני לוי ואני בקשר טוב. סוג של משחק עונה"

23.1.2011 / 9:52

קפטן מכבי חיפה מתכונן למפגש בית"ר ירושלים ומאמנו לשעבר. בעקבות היכולת של פיליאבסקי: חיפה לא תמהר להחתים בלם. גורם בנבחרת מאשר: "פרננדז עוקב אחר משומר

יכולתו של הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי במשחק הניצחון על בני יהודה (0:1) במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל, הורידה את מפלס הלחץ במכבי חיפה. המאמן אלישע לוי לא מתכוון ללחוץ על הגז במטרה להחתים בלם בקרוב, זאת בעיקר בשל שביעות הרצון מהרכש החדש ומהעובדה שעל הספסל ישב אתמול (שבת) אחד הבלמים המבוקשים בישראל, שי מימון.

ספק רב אם הבלם דניאל זלטקוב יוחתם בקבוצה בשל הרקורד שלו שמסתכם בעיקר בקבוצות תחתית בבולגריה, אך ביום שלישי, יממה אחרי שהקבוצה תמריא לאילת, הוא ייבחן במשחק הקבוצה נגד דינמו קייב ואז תתקבל החלטה לגביו. הקשר האחורי אדין צוצליץ' אמור לנחות ביום שני בישראל ואם זה יקרה הוא יטול חלק במשחק.

"פילאבסקי שיחק טוב, אבל מוקדם לצאת בהצהרות. זה רק משחק אחד, בעוד כמה משחקים נראה איך הוא. אני מקווה מאוד שיעזור לנו", אמר הבוקר הקפטן יניב קטן. שחקן בקבוצה הוסיף: "לא זכור מתי בפעם האחרונה שחקן זר ניגש לבעיטה חופשית שקטן היה צריך לקחת. אלישע לקח החלטה אמיצה ועזר לו להתאקלם".

יניב קטן: "אנחנו צריכים להתחזק"

גורם בנבחרת אישר אתמול כי המאמן לואיס פרננדז עוקב אחר מגן הקבוצה אייל משומר, שעושה התקדמות גדולה העונה והוא צפוי לזמנו בחודש מרץ לשבוע האימונים לקראת צמד משחקי הנבחרת מול לטביה וגיאורגיה.

עידן ורד, שהיה טוב, יגרום בקרוב ללבטים לאלישע לוי, וייתכן שהוא יחזור להרכב במשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הבא, מולה נפצע בסיבוב הקודם.

במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ בטדי מול בית"ר ירושלים ורוני לוי, מאמן הירוקים לשעבר שזכה עימם בשלוש אליפויות רצופות בעשור הקודם (2004-2006). לקראת המשחק הקרוב אמר קטן: "כל משחק מול בית"ר ירושלים בטדי מעניין, זה סוג של משחק עונה. רוני לוי ואני נמצאים בקשר טוב, מדברים הרבה, הוא מאמן מצוין ויעשה דברים טובים בבית"ר. אין לי יריבות איתו, אנחנו מתרכזים במכבי חיפה".

על הניצחון אמש הוסיף קטן: "הגענו מוכנים למשחק. לא היה לנו קל אחרי התיקו במשחק הקודם מול באר שבע. היה חשוב קודם כל לנצח. נראינו טוב, יכולנו לכבוש עוד כמה שערים וחבל שלא עשינו זאת. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת ועוד נשתפר. יש לנו שחקנים מצוינים, אבל עם הניסיון שיש לנו מהעונה שעברה, אם אנחנו רוצים להמשיך להתמודד עם מכבי והפועל תל אביב בצמרת הקבוצה צריכה להתחזק. אני מקווה שזה יקרה. אבל אם לא, נמשיך בכל מקרה להיאבק".

ולדימיר דבלאישווילי, שנמצא בכושר טוב לאחרונה, זומן אתמול לסגל נבחרת גיאורגיה לקראת המשחק מול ארמניה ב-9 בפברואר בקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully