וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אני לא דון קורליאונה"

המנג'ר הישראלי של ווסטהאם התייחס לשאלת החיזוק, ומודע לכך ש"אני לא יכול להציע לקבוצות הצעה שאי אפשר לסרב לה"

אברהם גרנט מאותת להנהלת ווסטהאם כי הוא חייב שני שחקנים ושהזמן שנותר לה להחתימם הולך ואוזל. תשעה ימים נותרו עד לסגירתו של מועד חלון ההעברות של חודש ינואר, והמנג'ר הישראלי טוען כי החתמתם של שני שחקנים חיונית עבור הקבוצה במטרתה להישאר בליגה.

הפטישים החתימו בחלון ההעברות עד כה את המגן השמאלי ווין ברידג', שהושאל אליה ממנצ'סטר סיטי. כעת גרנט רוצה גם קשר יצירתי וכן חלוץ. "רציתי כבר לסגור כמה עסקאות קודם לכן", אמר גרנט, "אבל נתקלנו בקשיים. יש לנו תשעה ימים ואנחנו רוצים להתחזק בזמן הזה. אני לא רוצה להישאר עם סגל כמו שהיה לנו לפני המשחק נגד ארסנל ומשחקים קודמים, כי עכשיו אנחנו יכולים לשנות את המצב".

גרנט אף נשאל האם אי החתמתם של מספר שחקנים במועדון נבעה מחוסר הוודאות לגבי עתידו עד לפני מספר ימים, אז הודיעה הנהלת הקבוצה שהיא נותנת לו גיבוי עד סוף העונה, אמר גרנט: "אני לא יודע. כנראה שאת זה תצטרכו לשאול את האנשים שדואגים לכך.

"כשאחנו מדברים עם הבעלים, אנחנו כל הזמן מדברים איתם עעל איזה שחקנים להביא או לא. חלון ההעברות בינואר הוא לא קל, כי כאשר אתה רוצה להביא שחקן אתה צריך לעשות מה שאסטון וילה עשתה, כשהציעה 24 מיליון ליש"ט על דארן בנט. צריך לתת לקבוצה סכום כסף שהיא לא תוכל לסרב לו. אבל אני לא דון קורליאונה. אנחנו לא יכולים להציע הצעה שאי אפשר לסרב לה, אז אנחנו מנסים לעשות זאת בדרך הטובה ביותר ובזמן המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully