וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "במגרש, רק אנחנו קובעים"

קשר הפועל ת"א ערן זהבי מנתק את הכאוס בהנהלה מהיכולת הטובה על כר הדשא. על פציעת שכטר: "הוא כוח, אבל חסרונו לא יפגע בנו". עד סוף השבוע יוחלט: יובאנוביץ' או פצ'אלקה

הפועל תל אביב פתחה את הבוקר לאחר הניצחון על הפועל עכו (1:4) ברגשות מעורבים. מצד אחד, בקבוצה גאים בשחקנים שהצליחו שוב להתנתק מהכאוס בהנהלה תוך תצוגת תכלית על כר הדשא, אך מצד שני, הפציעה של איתי שכטר, שעל פי ההערכות סיים את העונה, והקריאות של הקהל כנגד ההנהלה הרסו את שמחת הניצחון וההעפלה למקום הראשון. שכטר אמר אמש לחבריו: "יש לי נאחס העונה, אבל אני חזק ואני אעבור גם את זה".

"יש לנו צוות מקצועי שלא נותן לדברים לחלחל לתוך הקבוצה", אמר בסיום המשחק ערן זהבי. "הם אומרים לנו שהמגרש זו הטריטוריה שלנו, שם אף אחד לא קובע אלא רק אנחנו וזה לא משנה אם המשכורות מתעכבות בכמה ימים או ריבים עם הבעלים. הדבר הכי חשוב זה שהקבוצה תצליח. ברור שזה לא מוסיף, אבל זה לא משהו שאנחנו יכולים או צריכים להתעסק בו כי זה לא עניינו", הוסיף הקשר. "הם ילדים גדולים ויידעו להסתדר לבד. ברור שהיינו רוצים שהכל יהיה טוב וידפוק כמו שצריך אבל זה לא קורה. לשחקנים אין במה להתבייש בגלל מה שקורה. אנחנו צריכים להתרכז על הדשא ומה שקורה למעלה זו בעיה שלהם".

זהבי התייחס גם לפציעה של שכטר: "אנחנו רוצים למסור החלמה מהירה לאיתי. דיברנו במחצית שאנחנו רוצים לנצח בשבילו כי כואב הלב על כל התקופה הזאת שהוא עובר עם כל הפציעות. זה לא סוד ששכטר בורג חשוב בקבוצה שלנו ושחקן מצוין. חסרונו יפגע בנו כי הוא כוח בהתקפה, אבל טוב שיש עוד אופציות ומלחמה טובה על ההרכב. יש לנו שחקנים טובים שיעשו את העבודה".

זהבי סיים את דבריו כשהוא חוזר ומדגיש מה המטרות האמיתיות העונה מלבד הצורך בבעלים אחד: "מתחילת העונה האליפות היא המטרה. חזרנו עכשיו למקום הראשון, אבל המטרה היא לשמור על המקום הזה עד סוף העונה. יש לנו עוד דרך ארוכה ואנחנו לא צריכים להשתגע, רק להמשיך לעבוד קשה. אני מקווה שלא יצטרכו אותי במחזור האחרון ונבטיח את האליפות הרבה לפני".

פצ'אלקה או יובאנוביץ'?

בצד המקצועי ולמרות הפציעה של שכטר, המאמן אלי גוטמן לא מחפש כרגע חלוץ נוסף לקבוצה מלבד העובדה שהחליט לא לשחרר את ויקטור מרעי לבני יהודה. בעמדת הבלם, צפויות היום התפתחויות כשלהפועל שני מועמדים עיקריים. הראשון הוא מרקו יובאנוביץ' הסרבי אתו הקבוצה נמצאת כבר שבוע במשא ומתן ועל פי סוכניו בארץ, עד יום חמישי אמורה להיסגר העברתו להפועל בסכום של כ-750 אלף יורו כשכרגע בין פרטיזן בלגרד להפועל הפערים עומדים על כ-200 אלף יורו.

יחד עם זאת הבלם הסלובקי מריו פצ'אלקה (30), שחקנה של ז'ילינה, גם מועמד ונציגו בארץ אמור להיפגש עם הפועל במטרה לסכם את תנאיו בקבוצה. בהפועל אומרים כי אחד מהשניים יחתום בקבוצה עד סוף השבוע, כאשר בנוסף, יש עוד שני מועמדים - אחד בוסני ועוד בלם סרבי.

בצד הניהולי שוב לא שקט. גורמים במועדון שוב העלו האשמות כלפי אלי טביב, לאחר המחווה שקיבל גוטמן מהקהל באמצע המשחק. מצדו של מוני הראל אמרו אתמול כי בתחילת השנה כשהראל רצה לסכם עם גוטמן לשנתיים, היה זה טביב שסירב ודרש להחתימו לעונה אחת. כרגע, ככל הנראה, גוטמן יעדיף למצות קודם את האופציה האירופית ואם מהלך כזה לא יצלח, יישב עם הפועל.

מי שנראה כי שבע לגמרי מהתקוטטויות של הבעלים בתקשורת הוא הקהל. האוהדים חילקו אתמול פליירים שבהם הם קוראים לבעלים להליך ה"במבי" באופן מיידי: "אם מישהו מהבעלים ימנע את הקדמת הבמבי, אנו לא נעמוד מנגד בחיבוק ידיים אלא נשמיע את קולנו כמו שאנו יודעים וכפי שעשינו בעבר".

הבוקר קיבלו שחקני הקבוצה את מענקי ליגת האלופות בסך 3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully