וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 18.1

פינאר חתם בטוטנהאם, ג'רמיין ג'ונס בבלקבורן. וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה את כל השמועות וההעברות בחלון ההעברות

העברות

* סטיבן פינאר, קשרה הדרום אפריקאי של אברטון, עבר לטוטנהאם בעסקה של 3 מיליון ליש"ט. פינאר צריך לעבור את הבדיקות הרפואיות ובכך יהפוך לשחקן הרכש השני של התרנגולים בינואר, אחרי בן ארצו בונגאני קומאלו.

* אסטון וילה שברה את שיא ההעברות שלה כשרכשה מסנדרלנד את דארן בנט תמורת 18 מיליון ליש"ט. החלוץ בן ה-26 חתם על חוזה לארבע שנים וחצי.

* על פי דיווח ב'בילד', ריאן באבל עבר מליברפול להופנהיים תמורת 7 מיליון יורו. ההולנדי בן ה-24 דיבר על אפשרות לחזור לאייאקס, אך המריא לגרמניה על מנת לעבור בדיקות רפואיות.

* אוסאסונה הודיעה על החתמתו של קשר לאס פלמאס אלברו סחודו (26) לשנתיים וחצי. גם החלוץ קורו מאספניול מצטרף לאוסאסונה בהשאלה עד תום העונה.

* הקשר האמריקאי-גרמני ג'רמיין ג'ונס (29) השלים את מעברו משאלקה לבלקבורן בהשאלה עד תום העונה. ג'ונס מצטרף לרוקה סנטה קרוז שהגיע לבלקבורן בשבוע שעבר.

* חלוץ גנואה, ג'וזפה סקולי, הודיע כי ישלים בימים הקרובים את העברתו ללאציו לאחר ששני המועדונים סיכמו את כל תנאי העסקה. מי שיגיע לגנואה כמושאל מאודינזה הוא אנטוניו פלורו-פלורס.

* אלברו מחיה, שחקן ריאל מדריד לשעבר, שוחרר מארל-אביניון בצרפת וחתם עד סוף העונה בקוניאספור הטורקית.

שמועות

* על פי "הסאן", ווסטהאם מעוניינת לשאול את ג'ו קול מליברפול. הפטישים לא ויתרו גם על האפשרות לרכוש את דמבה בה מהופנהיים.

* נשיא אודינזה, ג'מפאולו פוצו, אישר כי קיבל הצעות רשמיות מצ'לסי ואינטר לרכישת אלכסיס סאנצ'ז, אך הצהיר כי הצ'יליאני לא יעזוב בינואר.

* מילאן ממשיכה לחפש מגן שמאלי. דומניקו קרישיטו ורטו זיגלר נמצאים על הכוונת ועל פי "גאזטה דלו ספורט", הרוסונרי עוקבים גם אחרי מישל בסטוס, הברזילאי הנהדר של ליון.

* דיווח ב"טוטוספורט" טוען כי יובנטוס ורומא עשויות לבצע עסקת חליפין לפיה יעבור אמאורי בהשאלה לג'אלורוסי בתמורה למירקו ווצ'יניץ'.

* "דיילי מייל" מדווח כי סוון גוראן אריקסון, מנג'ר לסטר סיטי, מעוניין לצרף לקבוצתו את תיירי הנרי בהשאלה מניו יורק רד בול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully